AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Jeg tilhører et bibliotek i Viken som bruker BookBites-appen. Ser mange titler jeg kunne tenke meg å låne der, men når jeg trykker på boken får jeg opp at boken ikke er tilgjengelig ved mitt bibliotek. Det skjer hver gang! Hvordan kan jeg hindre at dette skjer? Det må da gå an å legge inn et filter sånn at jeg kun får opp de bøkene som mitt lokalbibliotek har kjøpt inn? Anonymkode: 61ad0...c49 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Du kan slide til «ledige». Jeg er låner på to bibliotek, det er litt ulikt hvilke bøker de har i bookbites ja Anonymkode: 97e77...ffa
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 På 22.7.2020 den 10.38, AnonymBruker skrev: Du kan slide til «ledige». Jeg er låner på to bibliotek, det er litt ulikt hvilke bøker de har i bookbites ja Anonymkode: 97e77...ffa Ååå, tusen takk! Selvom nesten alle bøkene forsvant, gjør det det mye lettere å finne noe jeg faktisk kan låne. Takk! Men hvordan kan man bli låner ved flere bibliotek? Da jeg var barn fikk jeg lånekort på lokalbiblioteket på hjemstedet mitt, og da jeg flyttet til en by og gikk på biblioteket der ble jeg oppgradert sånn at jeg kan låne hos alle bibliotek. Er det det du mener? Anonymkode: 61ad0...c49
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 På 23.7.2020 den 18.19, AnonymBruker skrev: Men hvordan kan man bli låner ved flere bibliotek? Da jeg var barn fikk jeg lånekort på lokalbiblioteket på hjemstedet mitt, og da jeg flyttet til en by og gikk på biblioteket der ble jeg oppgradert sånn at jeg kan låne hos alle bibliotek. Er det det du mener? Anonymkode: 61ad0...c49 Du har fått nasjonalt lånekort, men er bare digital bruker på det biblioteket der du bor. Du kan låne fysiske bøker over hele landet. Si at en bor i Skien og har låner der og kan låne digitale bøker, hvis en får bruker i Porsgrunn også er det mulig de har kjøpt inn andre bøker enn Skien. Anonymkode: 97e77...ffa
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har fått nasjonalt lånekort, men er bare digital bruker på det biblioteket der du bor. Du kan låne fysiske bøker over hele landet. Si at en bor i Skien og har låner der og kan låne digitale bøker, hvis en får bruker i Porsgrunn også er det mulig de har kjøpt inn andre bøker enn Skien. Anonymkode: 97e77...ffa Takk for svar. Betyr det at jeg kan ringe til hvilket som helst bibliotek i Norge og be om å få bli digital bruker der, til tross for at jeg ikke har noen tilknytning til stedet? Eller misforstår jeg da? Anonymkode: 61ad0...c49
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Tja. En bør vel ha en viss tilknytning til stedet. Anonymkode: 97e77...ffa
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja. En bør vel ha en viss tilknytning til stedet. Anonymkode: 97e77...ffa Hehe Okey da, men jeg behøver ikke være bosatt i den kommunen? Det holder at jeg f.eks. har hytte der og er der i sommerferien eller noe sånt? Og kan det ordnes per telefon, eller må jeg møte opp fysisk på biblioteket? Anonymkode: 61ad0...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå