AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hadde avtalt med en kamerat at han skulle komme til meg i går. Snakket med han på ettermiddagen og da sa han han kom om 1 time. Tiden gikk og når det hadde gått 1,5 time så spurte jeg om han snart kom. Da sa han maks 1 time til så kommer jeg. Det gikk enda over 1 time. Jeg prøvde å få tak i han da, men ingen svar den neste halvtimen. Da bestemte jeg meg rett og slett for å bli med på en fest med noen helt andre, fordi jeg trodde han kom til å ditche meg. Det var trossalt lørdag og jeg ville ikke sitte der alene når det så ut som han ikke kom og jeg heller ikke fikk tak i han. Når jeg ankommer festen ringer kompisen å sier han er på vei. Sa det jo da åssen det var og han ble kjempe sur og vil ikke være venn med meg lenger. Ventet nesten 3 timer fra det opprinnelige tidspunktet på han. Var det dumt av meg? Anonymkode: 1f294...0ff
Rant Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Synes det var feil av ham å la deg vente sånn uten en klar beskjed eller informasjon om hvorfor han var sen. Sendte du en mld. om at du ble med på fest istedenfor? Om du bare dro uten å gi beskjed om det - kan jeg forstå han blir litt frustrert. 5
Fjaselina Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Egentlig heilt greitt. Han har godt av å få en smekk når han ikkje er å stole på. Men ok, du kunne gjerne ha sendt han en sms med beskjed om at du blir med på noko anna, berre for å orientere. 9
Jabbadabbaduu Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Du har mest rett. Helt klart respektløst av ham å la deg vente i 3 timer. Men når det er sagt, så ville det mest reale av deg være å sende en melding eller ringe da du bestemte deg for å dra på fest, sånn at han i det minste fikk beskjed om det, og evt. kunne dra direkte til den festen og møte deg der. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, Fjaselina skrev: Egentlig heilt greitt. Han har godt av å få en smekk når han ikkje er å stole på. Men ok, du kunne gjerne ha sendt han en sms med beskjed om at du blir med på noko anna, berre for å orientere. Ikke så lett å si ifra når jeg ikke fikk tak i han da. Anonymkode: 1f294...0ff
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Syns det var dårlig gjort av han... håper han tar det til seg og forstår din side av saken. Kunne vært mindre «komplisert» om du sendte en SMS og sa du dro Anonymkode: 0ade3...360 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Men vet vi helt sikkert at han faktisk var på vei, eller "var på vei" som de folka i reklamen? altså hadde tenkt å starte snart, kanskje... Anonymkode: f0651...eb0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men vet vi helt sikkert at han faktisk var på vei, eller "var på vei" som de folka i reklamen? altså hadde tenkt å starte snart, kanskje... Anonymkode: f0651...eb0 Vet ikke hvilken reklame du refererer til, men han bor 10 min unna meg. Vet ikke hvor han var før da. Anonymkode: 1f294...0ff
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Det var rett av deg å dra på fest, han respekterte ikke din tid, hvorfor skal du respektere hans da? Han tok heller ikke tlf da du prøvde å ringe han, så det er ikke synd i han, og han burde unnskylde seg til deg for å ikke komme til avtalt tid, eller forklare hvorfor han ble forsinket Anonymkode: 853e3...268 1
Fjaselina Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett å si ifra når jeg ikke fikk tak i han da. Anonymkode: 1f294...0ff Du hadde dekt informasjonsbehovet gjennom å sende en sms. Det er ikkje ditt problem om han ikkje les den, men han hadde hatt muligheita til å lese den når han skulle ringe deg. 3
Romilo Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 Hans tid er ikke verdt mer enn din, så det var feil av han å komme så seint...... 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #12 Skrevet 19. juli 2020 Han har oppført seg dust. Jeg får inntrykk av at han egentlig ikke ville til deg, fordi han gjorde noe morsommere og nedprioriterte deg. Ikke greit. Når folk skriver at de ikke vil være venn på grunn av en liten hendelse får jeg inntrykk av at de egentlig ikke vil være venner på grunn av andre ting og griper sjansen når noe lite oppstår og legger all skylden på det og bruker det som en avskjed. Umodent. Anonymkode: d696f...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #13 Skrevet 19. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har oppført seg dust. Jeg får inntrykk av at han egentlig ikke ville til deg, fordi han gjorde noe morsommere og nedprioriterte deg. Ikke greit. Når folk skriver at de ikke vil være venn på grunn av en liten hendelse får jeg inntrykk av at de egentlig ikke vil være venner på grunn av andre ting og griper sjansen når noe lite oppstår og legger all skylden på det og bruker det som en avskjed. Umodent. Anonymkode: d696f...cd5 Skjønner hva du mener, og det stemmer mange ganger. Tror kanskje ikke det er tilfelle her. Det er han som har tatt initiativet og han har spurt mange ganger den siste tiden om vi ikke må henge snart. Festa mye med han før, men de siste par årene har vi egentlig ikke hatt kontakt. Kjenner bare jeg ikke orker å ta stilling til det egentlig. Har ikke snakket med han idag og orker ikke kontakte han heller. Jeg synes han oppførte seg teit, så føler han kan kontakte meg. Anonymkode: 1f294...0ff
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #14 Skrevet 19. juli 2020 HVEM SIN IKKE HVEMS Anonymkode: 95458...46a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #15 Skrevet 19. juli 2020 Hadde samme opplegg med en for fire år siden. Bare ar vi skulle på tur, ikke fest. Personen ble dritsur for at jeg dro, og vi har ikke snakket siden. Good riddance, sier jeg. Sånne folk trenger man ikke i livet sitt! Anonymkode: bffad...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå