Gå til innhold

Erfaringer med Dalen parkering på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sto der, tok bilde av km-stand. De hadde brukt bilen min på 45 mil tur. ALDRI igjen. Fikk også regning på bompasseringer gjort mens jeg var på ferie. 

Anonymkode: 42063...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sto der, tok bilde av km-stand. De hadde brukt bilen min på 45 mil tur. ALDRI igjen. Fikk også regning på bompasseringer gjort mens jeg var på ferie. 

Det der tror jeg ingenting på.

Anonymkode: 1efbd...6a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du ikke tror på det, men jeg tror nok at vedkommende kan ha opplevd det. Det har stått om det i avisene tidligere, for det var flere som hadde opplevd det.

Anonymkode: 8566d...e93

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vedder på du jobber der og føler deg truffet. Tror du ikke bileiere er smarte og dokumenterer km-stand før man parkerer? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Familien til mannen min har brukt dem i årevis, når de har reist til en ferieleilighet sør i Europa i en og to uker av gangen. Såvidt meg bekjent har de ikke hatt noen problemer med dem.

Anonymkode: 54cfa...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine har brukt de i årevis, snakk om sikkert 20 år minst. Aldri vært problemer, bilene har heller aldri vært kjørt, siden min far alltid skrev ned kilometerstand så hadde de oppdaget det.

Anonymkode: 4e465...692

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på du jobber der og føler deg truffet. Tror du ikke bileiere er smarte og dokumenterer km-stand før man parkerer? 

Hadde det skjedd, 45 mil og bompasseringer, så hadde det vært blåst opp i media! At de har blitt tatt i å råkjøre inne på plassene for flere år siden er én ting. Men de er ikke idioter - de vet at 45 mil, og ikke minst bompasseringer, er håndfaste bevis på slikt. Bompasseringer - altså, ikke narr meg til å le. 
Jeg bruker også å dokumentere kilometerstand, og har kun opplevd avvik én gang hos en slik parkeringstjeneste. Det var på 11 km, og da jeg konfronterte de med dette fikk jeg både erstatning i form av penger, samt en telefon fra gutten som ikke hadde klart å holde fingrene fra fatet. 
45 mil derimot, tilsvarer distansen Gardermoen-Trondheim! Igjen - denne bedriften hadde vært hengt ut i media for lengst, dersom de ansatte kjørte halve landet med bilene til kundene sine. 

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Har parkert på Dalen i sikkert 8 år, flere ganger i året. Har aldri opplevd noe av det negative som nevnes her. Mener å huske jeg har fått beskjed av de om å notere de tre siste tallene på km, og jeg har aldri opplevd noe annet enn at de har flyttet på bilen fra der jeg parkerte den. Km er den samme. 

Anonymkode: 265f7...7b2

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo bare nøkler som er blitt rotet bort, klaging på parkering, og en ti år gammel sak om et kræsj inne på plassen. 

Man vil alltid finne misfornøyde kunder, og man vil finne kunder som er godt fornøyde. Men man burde ikke lyve om bomringer og ekstreme mengder mil for å gjøre seg interessant. Dette er en bedrift som har holdt på i årevis, og hadde de holdt på slik som denne AB mener, så hadde de vært ute av bransjen for lengst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det skjedd, 45 mil og bompasseringer, så hadde det vært blåst opp i media! At de har blitt tatt i å råkjøre inne på plassene for flere år siden er én ting. Men de er ikke idioter - de vet at 45 mil, og ikke minst bompasseringer, er håndfaste bevis på slikt. Bompasseringer - altså, ikke narr meg til å le. 
Jeg bruker også å dokumentere kilometerstand, og har kun opplevd avvik én gang hos en slik parkeringstjeneste. Det var på 11 km, og da jeg konfronterte de med dette fikk jeg både erstatning i form av penger, samt en telefon fra gutten som ikke hadde klart å holde fingrene fra fatet. 
45 mil derimot, tilsvarer distansen Gardermoen-Trondheim! Igjen - denne bedriften hadde vært hengt ut i media for lengst, dersom de ansatte kjørte halve landet med bilene til kundene sine. 

Det har faktisk skjedd, du kan tvile så mye du vil, men dette er ikke noe ukjent fenomen. Spesielt om de har parkert dyre og spesielle biler.  Dalen parkering er kjent for dette, om de har blitt bedre de siste årene skal være usagt.

Anonymkode: 8566d...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...