AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Del Skrevet 19. juli 2020 Vurderte først å bestille p-plass der en uke når jeg skal reise til andre siden av landet, men etter litt søking ser jeg at mange også har negative omtaler av selskapet.. Flyr sjeldent fra Gardermoen, og når jeg ikke har benyttet kollektivtilbud, har jeg stått på de "vanlige" parkeringene. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 4383e...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Del Skrevet 19. juli 2020 Vi står alltid der og har aldri hatt problemer. Må man på shuttlebuss spiller det ingen rolle om det tar et par ekstra minutter, og parkering som ikke krever buss er altfor dyr. Anonymkode: c6d7e...6bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Del Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi står alltid der og har aldri hatt problemer. Må man på shuttlebuss spiller det ingen rolle om det tar et par ekstra minutter, og parkering som ikke krever buss er altfor dyr. Anonymkode: c6d7e...6bb Takk for svar. Ja, har forstått at man får skyss til terminal. På P2 står det at det er gangavstand til terminal, men prisen er også betydelig høyere.. Anonymkode: 4383e...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. juli 2020 #4 Del Skrevet 19. juli 2020 Stått der en gang (forrige gang vi reiste), og kommer til å stå der neste gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Del Skrevet 19. juli 2020 Nå bor vi nært nok til å ta en taxi, men før har vi kun brukt Dalen. Har aldri hatt problemer, bilen har aldri fått skader, og de har alltid vært hyggelige å ha med å gjøre. Anonymkode: 1efbd...6a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Del Skrevet 19. juli 2020 Vi opplevde at den ene bagen vår var borte fra bagasjerommet da vi kom av bussen. Den ansatte gjorde null og niks for å hjelpe oss, var skikkelig likegyldig. "Åja, noen har vel tatt feil da, mye lik bagasje vettu... De ringer dere sikkert når de oppdager det, så finner dere ut av det ellers får dere ta det med reiseforsikringa." Dette skjedde heldigvis ved hjemkomst, så det fikk ikke konsekvenser for ferien vår, men det var en kjedelig avslutning på det som hadde vært en fin tur. Da vi prøvde å kontakte dem dagen etter fikk vi bare beskjed om at vi benyttet deres tjenester på eget ansvar. Heldigvis var det noen ærlige sjeler som hadde klart å nappe med seg en ekstra bag ved en feil så det løste seg, men pga den slette kundeservicen til Dalen parkering kommer vi ikke til å parkere der igjen. Anonymkode: a75e4...a69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Del Skrevet 19. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå bor vi nært nok til å ta en taxi, men før har vi kun brukt Dalen. Har aldri hatt problemer, bilen har aldri fått skader, og de har alltid vært hyggelige å ha med å gjøre. Anonymkode: 1efbd...6a2 Ikke min erfaring dessverre. Fikk skader etter pårygging, og ble møtt med en elendig service. De sammenlignet det med å f.eks. parkere utenfor et kjøpesenter, noe jeg ikke er enig i. Har brukt Gardermoen Parkering etter dette, og er helt fornøyd med de. Anonymkode: 37089...30f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Del Skrevet 19. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi opplevde at den ene bagen vår var borte fra bagasjerommet da vi kom av bussen. Den ansatte gjorde null og niks for å hjelpe oss, var skikkelig likegyldig. "Åja, noen har vel tatt feil da, mye lik bagasje vettu... De ringer dere sikkert når de oppdager det, så finner dere ut av det ellers får dere ta det med reiseforsikringa." Dette skjedde heldigvis ved hjemkomst, så det fikk ikke konsekvenser for ferien vår, men det var en kjedelig avslutning på det som hadde vært en fin tur. Da vi prøvde å kontakte dem dagen etter fikk vi bare beskjed om at vi benyttet deres tjenester på eget ansvar. Heldigvis var det noen ærlige sjeler som hadde klart å nappe med seg en ekstra bag ved en feil så det løste seg, men pga den slette kundeservicen til Dalen parkering kommer vi ikke til å parkere der igjen. Anonymkode: a75e4...a69 Ja, du mener i bagasjerommet i bilen dere fikk skyss med til flyplassen? Hm, høres ikke greit ut.. Anonymkode: 4383e...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Del Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke min erfaring dessverre. Fikk skader etter pårygging, og ble møtt med en elendig service. De sammenlignet det med å f.eks. parkere utenfor et kjøpesenter, noe jeg ikke er enig i. Har brukt Gardermoen Parkering etter dette, og er helt fornøyd med de. Anonymkode: 37089...30f Ts her. Det er nettopp slike erfaringer som skremmer meg. Har ikke råd til verkstedutgifter pga noe som ikke er selvforskyldt...😂 Anonymkode: 4383e...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Del Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Det er nettopp slike erfaringer som skremmer meg. Har ikke råd til verkstedutgifter pga noe som ikke er selvforskyldt...😂 Anonymkode: 4383e...34a Alle kan vær uheldige, det var den elendige oppfølgingen etterpå jeg reagerer på. Anonymkode: 37089...30f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Del Skrevet 19. juli 2020 Har brukt Dalen en gang, og da fikk vi ripe i bilen. Så aldri igjen Anonymkode: 64372...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #12 Del Skrevet 19. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du mener i bagasjerommet i bilen dere fikk skyss med til flyplassen? Hm, høres ikke greit ut.. Anonymkode: 4383e...34a Vi ble hentet i en minibuss med henger ved terminalen og bagasjen ble lastet i hengeren, så bagen var borte fra hengeren. Borte var den i alle fall og null hjelp å få fra de ansatte. Skjønner at det ikke er så mye de kan gjøre (eller de kunne kanskje sjekket overvåkinga de skryter av at passer på at biler ikke blir kjørt annet enn for flytting), men de var såpass likegyldige at jeg ble kraftig irritert. Anonymkode: a75e4...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #13 Del Skrevet 19. juli 2020 Ts: merker at prisforskjellen er enorm. Lurer på om jeg skal gi Dalen en sjanse... Anonymkode: 4383e...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #14 Del Skrevet 19. juli 2020 Vi brukte dem en gang. Alt gikk greit. Anonymkode: 48fbc...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 19. juli 2020 #15 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg mener det var i Dalen parkering det var en utbredt kultur at de ansatte brukte kundenes biler privat. Samt at bilene blir parkert på det som ligner mer på et jorde enn parkeringsplass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #16 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg gikk ofte tur forbi Dalen parkering da jeg bodde på Gardermoen, og etter å ha sett hvordan de kjører bilene og parkerer de så hadde jeg aldri i verden parkert der. Kappkjøring, privat kjøring og parkerer så tett at de knapt kommer hverken ut eller inn av bilene. Anonymkode: 8566d...e93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #17 Del Skrevet 20. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk ofte tur forbi Dalen parkering da jeg bodde på Gardermoen, og etter å ha sett hvordan de kjører bilene og parkerer de så hadde jeg aldri i verden parkert der. Kappkjøring, privat kjøring og parkerer så tett at de knapt kommer hverken ut eller inn av bilene. Anonymkode: 8566d...e93 Virkelig..? Det er for dårlig vi er tre studenter som skal parkere (mest sannsynlig der) og det er utrolig kjipt hvis de skader bilen min. Vi har avgang/ankomst midnatt, så det går ikke kollektivt tilbake lenger sør på Østlandet der vi bor - tre timer unna.. de andre parkeringene koster voldsomt mye mer. Men kanskje er de tryggere. Men for all del: alt kan skje også der.. Anonymkode: 4383e...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #18 Del Skrevet 20. juli 2020 Stoler ikke på de mtp at de har bilnøkkelen min. Parkerer alltid på P5 eller P6, shuttlebuss hvert kvarter eller 20. min, og de er billigere enn de som ligger nærmere flyplassen. Anonymkode: 6810f...ad3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #19 Del Skrevet 20. juli 2020 20 timer siden, Traktor skrev: Jeg mener det var i Dalen parkering det var en utbredt kultur at de ansatte brukte kundenes biler privat. Samt at bilene blir parkert på det som ligner mer på et jorde enn parkeringsplass. Oi. Det er absolutt ikke greit. 😳 Anonymkode: 48fbc...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #20 Del Skrevet 20. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkelig..? Det er for dårlig vi er tre studenter som skal parkere (mest sannsynlig der) og det er utrolig kjipt hvis de skader bilen min. Vi har avgang/ankomst midnatt, så det går ikke kollektivt tilbake lenger sør på Østlandet der vi bor - tre timer unna.. de andre parkeringene koster voldsomt mye mer. Men kanskje er de tryggere. Men for all del: alt kan skje også der.. Anonymkode: 4383e...34a Da hadde jeg heller valgt Gardermoen parkering, Museumsveien, Gardermoen. Det går shuttlebusser til alle parkeringer på Gardermoen. Anonymkode: 8566d...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå