AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Årets norgesferie må være noe av det fineste jeg har opplevd. Masse flott natur, god mat og generelt mange hyggelige mennesker. Litt høyt prisnivå, og litt for mange mennesker enkelte steder, men det må man jo forvente. Frister til gjentagelse. Hvordan er eller hvordan har din norgesferie vært i år? Anonymkode: dcf61...61c 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Jeg er på norgesferie hvert år jeg.. Anonymkode: 63408...701
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Føler det samme, fantastisk !!, beste ferien noe jeg ikke hadde trodd på forhånd, og mange nye bekjentskap. Anonymkode: 35c87...0ec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Vi har hatt en nydelig ferie! Det har vært sol og gode temperaturer nesten hele tiden. Vi har hatt vakre naturopplevelser, og gode matopplevelser. Det har vært romantisk, gøy, aktivt, lærerikt - en av de mest innholdsrike feriene vi har hatt på noen år. Det blir helt klart Norgesferie igjen! Anonymkode: 02209...7af
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Jepp, har vært fantastisk. Vært litt uheldige med været, men pytt sann. Uansett, rent og pent, nydelig mat, hyggelige mennesker og Norge er mye mer enn natur. Anonymkode: c401f...e03
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Helt fantastisk! Men skal sies at jeg er ikke så glad i å feriere sammen med et tonn med andre folk, og har tidligere dratt mer eksotiske steder med få folk. I år la jeg ferien til juni, noe jeg er veldig glad for 😃 var på Preikestolen sammen med 5 andre og null kø, og supervær 🤩 Anonymkode: c2e95...cc9 1
Brunello Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Vi har hatt en flott ferie. Fin natur, god mat og Ok hotell. Men ikke i nærheten så deilig og avslappende som vi pleier å ha det i Italia. Så neste år blir det ekstra lang Italia-ferie.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 Ferien i år ble som planlagt (!) Sykkeltur i juni med telt. Perfekt vær. Få mennesker der vi var. Den ene natten vi overnattet på campingplasser ble vi veldig godt mottatt. Ingen ting å klage over. Heller ikke alle dagene med mangel på dusj og do som jeg ser er en gjenganger her på KG. Selv for "middelaldrende damer" er det mulig å leve primitivt "uten sminke" en drøy uke når man ellers har det koselig. Anonymkode: 29b8e...dcf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå