Gå til innhold

Blir menn virkelig kåte så fort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så et innlegg over hvor det sto om menn som ble kåte av å bare se en dame kledd i tights eller å se damer ute i skjørt. 

blir menn virkelig kåte så fort? 

syntes det er rart, ja jeg kan synes en mann er kjekk. men går ikke å fingrer til han senere? 
har jo glemt han helt minuttet senere.

ser selv fine damer, men glemmer de minuttet senere! 
er selv dame

Anonymkode: 068a8...f61

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen blir det, jeg blir ikke kåt så fort.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så et innlegg over hvor det sto om menn som ble kåte av å bare se en dame kledd i tights eller å se damer ute i skjørt. 

syntes det er rart, ja jeg kan synes en mann er kjekk. men går ikke å fingrer til han senere? ...............

Tor du at menn må ha seksuell utløsning hver gang de blir tente eller kåte?  Som du sier, det går jo over.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om at de er menn, det handler om at det de ser på er damer. 

Er selv bifil, kan lett tenne på utseendet til en dame, men har til gode å tenne på utseendet til en mann. 

Anonymkode: 12511...89c

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det heller ikke. Vet mange menn sier de får stå av å se damer i tights og alt det der, men har selv aldri blitt tent randomly av å se en mann. Har aldri blitt våt t.ex offentlig av å se det jeg liker med menn. Altså for eks armer etc.

Anonymkode: 50d53...b44

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om at de er menn, det handler om at det de ser på er damer. 

Er selv bifil, kan lett tenne på utseendet til en dame, men har til gode å tenne på utseendet til en mann. 

hæ?  

Anonymkode: 9a0a5...ef5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er uforståelig. Naturen er litt slem med oss kvinner der. Mange av oss trenger lange forspill for å tenne med berøring osv. Har ennå til gode å tenne på kun bilder, eller en tilfeldig jeg møter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

syntes det er rart, ja jeg kan synes en mann er kjekk. men går ikke å fingrer til han senere? 

er selv dame

Ja, veldig lett så ikke ta det som et kompliment om en man blir kåt🤣

Anonymkode: 95836...3ee

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uforståelig. Naturen er litt slem med oss kvinner der. Mange av oss trenger lange forspill for å tenne med berøring osv. Har ennå til gode å tenne på kun bilder, eller en tilfeldig jeg møter.

Det er nok fordi du er heterofil.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det heller ikke. Vet mange menn sier de får stå av å se damer i tights og alt det der, men har selv aldri blitt tent randomly av å se en mann. Har aldri blitt våt t.ex offentlig av å se det jeg liker med menn. Altså for eks armer etc.

Anonymkode: 50d53...b44

Er akkuratt det jeg syntes er så rart.

en ting å synes en er attraktiv, men å bli kåt av å se på en dame? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er akkuratt det jeg syntes er så rart.

en ting å synes en er attraktiv, men å bli kåt av å se på en dame? 

Altså, kvinner responderer seksuelt faktisk på mye flere ting enn hva menn responderer på. Mens menn responderer på menn eller kvinner, alt etter om de er homofile eller ikke, så responderer kvinner seksuelt på både menn og kvinner, heterofile og homofile. De responderer til og med på aper som knuller!

Forskjellen er at hos menn så er responsen synlig, og menn er bevisst på den, mens hos kvinner så er responsen ikke alltid merkbar en gang, og kvinner benekter den.

Så bare kutt ut denne kjepphøye tendensen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, kvinner responderer seksuelt faktisk på mye flere ting enn hva menn responderer på. Mens menn responderer på menn eller kvinner, alt etter om de er homofile eller ikke, så responderer kvinner seksuelt på både menn og kvinner, heterofile og homofile. De responderer til og med på aper som knuller!

Forskjellen er at hos menn så er responsen synlig, og menn er bevisst på den, mens hos kvinner så er responsen ikke alltid merkbar en gang, og kvinner benekter den.

Så bare kutt ut denne kjepphøye tendensen!

Kan faktis hende.

men blir jo feks aldri våt av å se en kjekk kar? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

er selv dame

Ikke alle menn

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, byh1 skrev:

Ikke alle menn

Finnes det menn som kanskje blir kåt av å se dama si men ikke generelt hvem som helts dame?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det menn som kanskje blir kåt av å se dama si men ikke generelt hvem som helts dame?

Sikkert, det finnes mange menn. Men det er jo en veldig pussig mental øvelse. 

Altså, hvis du blir kåt på det du SER, er det jo rart om det var noe forskjell på dem på grunn av relasjonen.

Blir du kåt på hva du VET, altså vissheten om partners funksjon i senga, vil du kunne skille, men da handler det ikke om utseende. Da kan kona være stygg som juling og stå rett ved en fotomodell og du vil likevel bli kåt på kona, for du vet hun liker å gjøre det nasty du liker.

Jeg blir kåt av mimikk, personlighet, så jeg blir fort kåt på andre enn min kone, ganske enkelt fordi jeg VET hun må tennes for sex, og i fantasien min er det mulighet for at andre jenter har egen seksualitet. Nå vet jeg at det er nesten ubetydelig antall jenter som har dette, så nå om dagen driter jeg fint i alle 🙂

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

er selv dame

Kommer veldig an på dama, så klart.

Anonymkode: 70dfe...645

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Druid skrev:

Sikkert, det finnes mange menn. Men det er jo en veldig pussig mental øvelse. 

Altså, hvis du blir kåt på det du SER, er det jo rart om det var noe forskjell på dem på grunn av relasjonen.

Blir du kåt på hva du VET, altså vissheten om partners funksjon i senga, vil du kunne skille, men da handler det ikke om utseende. Da kan kona være stygg som juling og stå rett ved en fotomodell og du vil likevel bli kåt på kona, for du vet hun liker å gjøre det nasty du liker.

Jeg blir kåt av mimikk, personlighet, så jeg blir fort kåt på andre enn min kone, ganske enkelt fordi jeg VET hun må tennes for sex, og i fantasien min er det mulighet for at andre jenter har egen seksualitet. Nå vet jeg at det er nesten ubetydelig antall jenter som har dette, så nå om dagen driter jeg fint i alle 🙂

Så du blir kåt på andre? Og får lyst til å pule dem?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du blir kåt på andre? Og får lyst til å pule dem?

Nå om dagen? Lite. Det bekymrer meg litt, men brent barn skyr ilden 🙂

Før? Hele tiden. Noe annet ville vært unaturlig.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Kan samanlignes m/ en Tesla.  som akselerer ifra 0-100 i løpet av 15 sek.

Skrevet
59 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Kan samanlignes m/ en Tesla.  som akselerer ifra 0-100 i løpet av 15 sek.

Hahahaha !! Fare for at ikke mange tok den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...