Gå til innhold

Noen som tar opp fag for å komme inn på profesjon psykologi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke fag tar dere opp? Noen som tar opp alle faga sine? 

Anonymkode: 8080c...42a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tar opp fag. Har forbedret to allerede, må forbedre tre fag til. Skal klare å komme inn på NTNU til neste høst. Jeg tar opp historie, naturfag og matematikk 1P. 

Anonymkode: c4fc0...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, skal ta opp 4 fag. Samfunnsfag og politikk i år og matematikk 2p og religion til våren. Er forberedt på å ta opp fag i to år, så blir nok ikke skole før i 2022, da jeg ikke tør å ta opp mer enn to fag i halvåret.. haha

Vil inn i Tromsø da jeg får nn-kvote. Spent på hva den var i år!

Anonymkode: 9a8b5...350

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta opp fag til høsten og til våren igjen, og prøve enda en gang. Har tatt opp fag og søkt i noen år allerede, men vil fortsette litt til.

Er forresten godt voksen, men tenker at det er (nesten) aldri for sent. Kjenner at det er ihvertfall riktig for meg å prøve litt til.

Anonymkode: 6e6ad...c9d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ta opp fag til høsten og til våren igjen, og prøve enda en gang. Har tatt opp fag og søkt i noen år allerede, men vil fortsette litt til.

Er forresten godt voksen, men tenker at det er (nesten) aldri for sent. Kjenner at det er ihvertfall riktig for meg å prøve litt til.

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: a2204...ccc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 

36!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

36!

Ingen alder:) når du sa godt voksen trodde jeg du var langt eldre :) Ville du prøvd på det samme om du feks var 46?

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen alder:) når du sa godt voksen trodde jeg du var langt eldre :) Ville du prøvd på det samme om du feks var 46?

Kommer an på om h*n er ferdig med barn, evt ikke har barn og kunne tenke seg det.. 

jeg er psykolog og ble ferdig da jeg var 31.. hadde ikke sjanse til å Få barn og familie i de årene jeg stresset med å komme inn på det studiet.. så hvis du er 36 og kunne tenke deg familie så ville jeg prioritert familie først og evt startet slitet med å komme inn på det studiet etterpå

Anonymkode: d221d...2e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på om h*n er ferdig med barn, evt ikke har barn og kunne tenke seg det.. 

jeg er psykolog og ble ferdig da jeg var 31.. hadde ikke sjanse til å Få barn og familie i de årene jeg stresset med å komme inn på det studiet.. så hvis du er 36 og kunne tenke deg familie så ville jeg prioritert familie først og evt startet slitet med å komme inn på det studiet etterpå

Anonymkode: d221d...2e4

Hvor tok du studiet? Var det noen der i 40 -årene eller eldre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...