AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hvilke fag tar dere opp? Noen som tar opp alle faga sine? Anonymkode: 8080c...42a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Ja, tar opp fag. Har forbedret to allerede, må forbedre tre fag til. Skal klare å komme inn på NTNU til neste høst. Jeg tar opp historie, naturfag og matematikk 1P. Anonymkode: c4fc0...c5e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Ja, skal ta opp 4 fag. Samfunnsfag og politikk i år og matematikk 2p og religion til våren. Er forberedt på å ta opp fag i to år, så blir nok ikke skole før i 2022, da jeg ikke tør å ta opp mer enn to fag i halvåret.. haha Vil inn i Tromsø da jeg får nn-kvote. Spent på hva den var i år! Anonymkode: 9a8b5...350
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Jeg skal ta opp fag til høsten og til våren igjen, og prøve enda en gang. Har tatt opp fag og søkt i noen år allerede, men vil fortsette litt til. Er forresten godt voksen, men tenker at det er (nesten) aldri for sent. Kjenner at det er ihvertfall riktig for meg å prøve litt til. Anonymkode: 6e6ad...c9d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ta opp fag til høsten og til våren igjen, og prøve enda en gang. Har tatt opp fag og søkt i noen år allerede, men vil fortsette litt til. Er forresten godt voksen, men tenker at det er (nesten) aldri for sent. Kjenner at det er ihvertfall riktig for meg å prøve litt til. Anonymkode: 6e6ad...c9d Hvor gammel er du? Anonymkode: a2204...ccc
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: a2204...ccc 36! Anonymkode: 6e6ad...c9d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 36! Anonymkode: 6e6ad...c9d Ingen alder:) når du sa godt voksen trodde jeg du var langt eldre Ville du prøvd på det samme om du feks var 46? Anonymkode: a2204...ccc
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen alder:) når du sa godt voksen trodde jeg du var langt eldre Ville du prøvd på det samme om du feks var 46? Anonymkode: a2204...ccc Kommer an på om h*n er ferdig med barn, evt ikke har barn og kunne tenke seg det.. jeg er psykolog og ble ferdig da jeg var 31.. hadde ikke sjanse til å Få barn og familie i de årene jeg stresset med å komme inn på det studiet.. så hvis du er 36 og kunne tenke deg familie så ville jeg prioritert familie først og evt startet slitet med å komme inn på det studiet etterpå Anonymkode: d221d...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på om h*n er ferdig med barn, evt ikke har barn og kunne tenke seg det.. jeg er psykolog og ble ferdig da jeg var 31.. hadde ikke sjanse til å Få barn og familie i de årene jeg stresset med å komme inn på det studiet.. så hvis du er 36 og kunne tenke deg familie så ville jeg prioritert familie først og evt startet slitet med å komme inn på det studiet etterpå Anonymkode: d221d...2e4 Hvor tok du studiet? Var det noen der i 40 -årene eller eldre? Anonymkode: a2204...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå