Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd ekstrem svimmelhet som eneste tegn på graviditet og faktisk var gravid? Aldri hørt om svimmelhet som et tegn.

Anonymkode: d4816...6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg jobba med var sykt svimmel og besvimte faktisk på jobb, dro til legen og fikk vite hun var gravid, så ja 😊

AnonymBruker
Skrevet

Blodtrykksfall er vanlig i svangerskap. Bare å ta hensyn til kroppens signaler og unngå brå bevegelser :)

Anonymkode: 1113b...e89

AnonymBruker
Skrevet

Blodtrykksfall hadde jeg en del med første, ellers få symptomer. Ikke så uvanlig.

Anonymkode: 8dc8b...03f

AnonymBruker
Skrevet

Som gravid kan man oppleve både blodtrykksfall og lav blodprosent som forårsaker svimmelhet.

Anonymkode: 8cc7b...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Eg var så svimmel i dei første vekene at eg ofte måtte legge meg rett ned på golvet. Jordmor og lege forklarte det med blodtrykksfall. 

Anonymkode: 604c2...a5e

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar! Jeg testet meg for noen dager siden og fikk negativ, men lurer på om det kan være svimmelhet veldig tidlig. Hvis ikke må det være noe annet som er galt, for dette er ganske ille. 

Anonymkode: d4816...6dd

Skrevet

Ja.. 

Jordmora sa at det sannsynligvis skyldes at blodet ikke går tilbake fra beina. Når jeg kjente at jeg ble svimmel så måtte jeg sette meg ned, for elles kom jeg til å besvime. Er ofte verst når man står i ro, for ved bevegelse øker blodsirkulasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med svimmelhet på jobb når jeg reiser meg, tror det er blodtrykksfall. Er sånn at jeg nesten går i gulvet. Er i uke 20 da

Anonymkode: 14b9c...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...