AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Kommer sikkert ikke til å få noen svar.. Er 30 år. Bodd samme plass hele livet. Har alltid vært ensom og hatt det vanskelig pga en pappa som var psykisk stygg og har bare vært i forhold med slemme menn. Fikk det litt bedre når jeg fikk en jobb jeg liker for 4 år siden. Men jeg er eneste kvinne i hele bransjen rundt i området, og det har dessverre ikke vært så lett. Jeg blir vel naturligvis ofte et samtaleemne pga dette. Og nå går det mange fæle rykter om meg som ikke er sanne. Jeg får jo ikke gjort noe med det, for hører folk det først, så tror de det. Er sykemeldt pga psyken. Og jeg vet ikke om jeg har lyst til å tilbake når ting er som de er. Vet ikke åssen jeg skal ta det engang. Mange kollegaer fryser meg ut fordi jeg er kvinne. Noen er også greie, men få. Har så lyst til å flytte bort og starte på nytt. Der ingen vet hvem jeg er, men jeg har en sønn her og jeg kan jo ikke flytte fra han. Og jeg kan ikke ta han med heller fordi han har hele familien her og barnefaren hadde nektet. Jeg forstår jo det. Men hvordan skal jeg klare å få det greit her når det først har blitt slik? De ryktene kommer ikke til å forsvinne. Folk har tatt avstand til meg og tenker sitt om meg fordi de tror på dette. Og jeg er så sliten og lei psykisk fra før av. Har alltid vært uheldig med kjærligheten. Blir alltid såret og brukt. Trenger å ha en kjæreste. Jeg har ingen venner heller. Ingen. Har bare mamma. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: faad7...b21
artigmedsex Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Kanskje du har godt av å snakke med en psykolog. Det er ofte slik at dårlig oppvekst former oss på en måte at vi tiltrekker oss folk med de samme mønstrene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Skal inn til psykolog, men er ventetid. Har gått til det før uten at det ble bedre da. Anonymkode: faad7...b21
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Stakkar😔 Jeg skjønner veldig godt at du vil bort.. er det kun din mor du har åpnet opp om dette med? Anonymkode: aa229...6c9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkar😔 Jeg skjønner veldig godt at du vil bort.. er det kun din mor du har åpnet opp om dette med? Anonymkode: aa229...6c9 Ja, som sagt så er hun den eneste jeg har å snakke med. Anonymkode: faad7...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå