AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Del Skrevet 19. juli 2020 Hvis jeg går inn i grunnboken til andres eiendommer på kartverket sine siden, vil de som eier boligen få beskjed på noe måte ? Anonymkode: e3098...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Del Skrevet 19. juli 2020 Nei. Anonymkode: a7287...f32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javachip Skrevet 19. juli 2020 #3 Del Skrevet 19. juli 2020 Nei. Det blir ikke loggført. Det er kun gjort sånn for at ingen tredjepart skal kunne sette den på «automatisk nedlastning», og selge informasjonen videre/tjene penger på den. Det var ihvertfall det jeg har blitt forklart av flere som jobber i kartverket 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Del Skrevet 20. juli 2020 jeg ringte kartverket og stilte akkurat dette spørsmålet. Svaret er nei:) Anonymkode: 09174...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå