AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Håper å møte en grei og skikkelig mann til kjæreste, men ofte møter jeg de som er ute etter bare sex og gjerne ikke sier det. Har ikke selvtillit og er beskjeden. Ser de meg som et lett bytte til dette siden jeg ikke har selvtillit og er selvsikker? Hva tenker dere? Anonymkode: fa5e4...aa5
jabx Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Det kan være at du tiltrekkes av visse egenskaper på grunn av din barndom/bakgrunn ja. Kanskje du heller skal se på hva slags menn du tiltrekkes av? Og så bør du kanskje prøve å jobbe med deg selv?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Jeg tror disse mennene prøver seg på alle, og blir avvist av de fleste. Tipper du ikke har nok erfaring til å forstå hvilken type menn som er slik. Menn som er veldig pågående og initiativrik er ofte typen som vil ha sex. Strør om seg med komplimenter og er veldig direkte. Kanskje du lett blir smigret, og kanskje du pga beskjedenhet sjelden kommer i kontakt med andre menn? For å bryte mønsteret anbefaler jeg at du tar en mer aktiv rolle i din søken. Ikke vær passiv og vent på å bli kontaktet av en mann som driver alt fremover på egen hånd. Anonymkode: f83df...8b2 4
dk73 Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper å møte en grei og skikkelig mann til kjæreste, men ofte møter jeg de som er ute etter bare sex og gjerne ikke sier det. Har ikke selvtillit og er beskjeden. Ser de meg som et lett bytte til dette siden jeg ikke har selvtillit og er selvsikker? Hva tenker dere? Anonymkode: fa5e4...aa5 Tror ikke at du direkte tiltrekkes av feil type menn. Tror nok heller feilen er noe annet. Slik som du sier at du er beskjeden og har dårlig selvtillit. Og de ser nok heller ikke på deg som et lettere bytte enn noen andre damer. Fordi om du er beskjeden og dårlig selvtillit er ikke det ensbetydende med at man er lett å få til sengs. Over hodet ikke!!! Prøv å snu det hele på hodet, at DU blir kjent med en gutt/mann som er beskjeden og har dårlig selvtillit. Han virker som en flott og hyggelig mann som du har lyst til å bli bedre kjent med....så du er den som alltid tar kontakt....prøver å få igang samtaler....men må nesten dra ordene ut av han....du håper det kanskje endrer seg når dere begynner å møtes IRL...men da også er det du som må dra igang samtalene eller ta initiativ til første date eller det første kysset...eller til at dere skal ha sex.....til slutt blir du bare lei og dropper ham. Det blir for slitsomt å være den ene parten som tar initiativ/er aktiv hele tiden....og selv om at DU synes han er verdens vakreste mann blir du lei av at han bare snakker seg selv ned...at han er ikke så flink til det ene og det andre...at han kler ikke det plagget osv osv. Så mitt råd til deg er å heller å jobbe litt mer med deg selv. Kast deg litt ut i ting og jobbe med å få bedre selvtillit...ikke vær så opptatt av hva alle andre synes og tenker om deg....gi litt F....i det. Ta mer initiativ når du kommer i kontakt med en mann så skal du se at alt blir mye annerledes for deg😉 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Ja!! Lav selvbilde vill tiltrekke mennesker som underbevisst ønsker å utnytte dette. Anonymkode: 6baae...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 47 minutter siden, dk73 skrev: Tror ikke at du direkte tiltrekkes av feil type menn. Tror nok heller feilen er noe annet. Slik som du sier at du er beskjeden og har dårlig selvtillit. Og de ser nok heller ikke på deg som et lettere bytte enn noen andre damer. Fordi om du er beskjeden og dårlig selvtillit er ikke det ensbetydende med at man er lett å få til sengs. Over hodet ikke!!! Prøv å snu det hele på hodet, at DU blir kjent med en gutt/mann som er beskjeden og har dårlig selvtillit. Han virker som en flott og hyggelig mann som du har lyst til å bli bedre kjent med....så du er den som alltid tar kontakt....prøver å få igang samtaler....men må nesten dra ordene ut av han....du håper det kanskje endrer seg når dere begynner å møtes IRL...men da også er det du som må dra igang samtalene eller ta initiativ til første date eller det første kysset...eller til at dere skal ha sex.....til slutt blir du bare lei og dropper ham. Det blir for slitsomt å være den ene parten som tar initiativ/er aktiv hele tiden....og selv om at DU synes han er verdens vakreste mann blir du lei av at han bare snakker seg selv ned...at han er ikke så flink til det ene og det andre...at han kler ikke det plagget osv osv. Så mitt råd til deg er å heller å jobbe litt mer med deg selv. Kast deg litt ut i ting og jobbe med å få bedre selvtillit...ikke vær så opptatt av hva alle andre synes og tenker om deg....gi litt F....i det. Ta mer initiativ når du kommer i kontakt med en mann så skal du se at alt blir mye annerledes for deg😉 Takker for svaret ditt. Skjønner hva du mener. Og enig i at jeg ligger ikke lett med folk. Ser at jeg og ikke tar mye kontakt selv med menn og pga redd for å bli avvist. Så oftere de som kontakter meg. Har heller ikke troen på at de kan like meg osv. Så tenker at det ligger noe annet bak. Skal prøve, men det er ikke lett å snu og få tro på seg selv når man ikke har det. Anonymkode: fa5e4...aa5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja!! Lav selvbilde vill tiltrekke mennesker som underbevisst ønsker å utnytte dette. Anonymkode: 6baae...0a2 Jeg og tror og føler at dette stemmer. Anonymkode: fa5e4...aa5 1
dk73 Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takker for svaret ditt. Skjønner hva du mener. Og enig i at jeg ligger ikke lett med folk. Ser at jeg og ikke tar mye kontakt selv med menn og pga redd for å bli avvist. Så oftere de som kontakter meg. Har heller ikke troen på at de kan like meg osv. Så tenker at det ligger noe annet bak. Skal prøve, men det er ikke lett å snu og få tro på seg selv når man ikke har det. Anonymkode: fa5e4...aa5 Siden du opplever at menn oftes kontakter deg er det jo fordi at de liker det de ser. Hadde de ikke likt deg som du selv tror(ref: at du ikke har troen på at de kan like deg), så hadde de heller ikke giddet å ta kontakt. Synes du kan prøve å være litt mer «frempå» jeg....gjerne sende første melding...ta initiativet rett og slett....ta litt styringen😉 Det er ikke så farlig. Eneste måten du får troen på deg selv er å kaste deg ut i det....tørre og våge litt mer....ta kontakt/send melding til gutter du egentlig tror at du ikke har sjanse på. Dessverre sliter de fleste av oss med dårlig selvtillit/selvbilde....overraskende mange av oss egentlig. Var slik søv da jeg var yngre og gikk på skolen. Turte knapt se på jentene....først i voksen alder etter st jeg begynte å jobbe og hadde en jobb som krevde at jeg tok styringen....holdt møter for direktører og holdt foredrag på scene for 3-400 mennesker jeg fant ut at det bare var å hoppe i det og det var ikke så farlig. Bare i starten. Så prøv å være den som tar først kontakt en periode...vær den som først sender meldinger...den som foreslår å møtes. Er bare å tenke på det jeg skrev tidligere....se det ifra den andres side...de er interesert i deg fordi du er i flott jente...men siden du er så forsiktig av seg så kan det oppfattes som st du ikke er så interesert i dem heller. Stå på du!!😉👍 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Det å ha lav selvtillit kan lett gjøre at man tror man må ta til takke med de som er "grei nok" fordi de viser en masse oppmerksomhet og gir komplimenter. Jeg har i 10 år gått for feile menn gang på gang, innså at det var min dårlige selvtillit som var problemet og har nå tatt pause i dating mens jeg jobber med meg selv med hjelp fra psykolog. Når man stadig vekk havner med feil menn må man innse at "feilen" ligger hos seg selv, at man gjerne ikke er flink nok til å luke ut de som ikke er bra for en. Så jeg velger å ikke utsette meg selv for mer feil menn og venter med datingen og flørtingen til jeg er en sterkere person med flere "verktøy" til å ta riktige beslutninger, for jeg har tydeligvis feilet stort tidligere. Jeg må snu mine egne mønstre rett og slett. Anonymkode: 419ad...a3a 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det å ha lav selvtillit kan lett gjøre at man tror man må ta til takke med de som er "grei nok" fordi de viser en masse oppmerksomhet og gir komplimenter. Jeg har i 10 år gått for feile menn gang på gang, innså at det var min dårlige selvtillit som var problemet og har nå tatt pause i dating mens jeg jobber med meg selv med hjelp fra psykolog. Når man stadig vekk havner med feil menn må man innse at "feilen" ligger hos seg selv, at man gjerne ikke er flink nok til å luke ut de som ikke er bra for en. Så jeg velger å ikke utsette meg selv for mer feil menn og venter med datingen og flørtingen til jeg er en sterkere person med flere "verktøy" til å ta riktige beslutninger, for jeg har tydeligvis feilet stort tidligere. Jeg må snu mine egne mønstre rett og slett. Anonymkode: 419ad...a3a Tror det er mye rett. Føler du å gå til psykolog hjelper på dette? Det er vel gjerne meg da at de suger seg til meg pga dårlig selvtillit osv. Det er man selv som velger, men tenker gjerne man ikke fortjener bedre eller bedre enn ingen. Anonymkode: fa5e4...aa5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #11 Skrevet 20. juli 2020 Jeg kjenner til problemet, har null selvtillit og tar meg selv i å ta til takke med dritten jeg får. "Åja, han ville bare pule litt, og helst når det er han som tar initiativ, kl fire på natta ja? Jaja, greit for meg, jeg er jo bunnslammet så det er forståelig." <— den kjipe hjernen min på autopilot. Jeg går for flyktige fuckboys fordi jeg er overbevist om at jeg aldri kan få meg en ordentlig kjæreste. Jeg tror jeg selv skal ta meg en tur til psykolog. Jeg tror det kan være en fin start i det minste, og man vet jo ikke om det funker eller ei før man har prøvd (i noen tilfeller: endel) ganger. Det er greit å få noen utenforstående til å se på mønstre man har, spesielt om de er ødeleggende. Anonymkode: 492a7...02b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #12 Skrevet 20. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det å ha lav selvtillit kan lett gjøre at man tror man må ta til takke med de som er "grei nok" fordi de viser en masse oppmerksomhet og gir komplimenter. Jeg har i 10 år gått for feile menn gang på gang, innså at det var min dårlige selvtillit som var problemet og har nå tatt pause i dating mens jeg jobber med meg selv med hjelp fra psykolog. Når man stadig vekk havner med feil menn må man innse at "feilen" ligger hos seg selv, at man gjerne ikke er flink nok til å luke ut de som ikke er bra for en. Så jeg velger å ikke utsette meg selv for mer feil menn og venter med datingen og flørtingen til jeg er en sterkere person med flere "verktøy" til å ta riktige beslutninger, for jeg har tydeligvis feilet stort tidligere. Jeg må snu mine egne mønstre rett og slett. Anonymkode: 419ad...a3a Samme her. Jeg har oversett så mange røde flagg i starten av dating fordi jeg har lavt selvbilde og er desperat etter å bli likt og elsket. Ikke sunt, og har forårsaket mye depresjon hos meg. 😶 Anonymkode: 9f20d...f66
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2020 #13 Skrevet 20. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke selvtillit og er beskjeden. Ser de meg som et lett bytte til dette siden jeg ikke har selvtillit og er selvsikker? Hva tenker dere? Du er nok lettere å lure ja, mulig du er litt blåøyd og faller for sjarm og oppmerksomhet. Det er greit nok å falle for den slags ting, men det er jo menn som utnytter din snillisme og viser litt usikker selvtillit. Hadde du greid å skjule din usikkerhet, hadde du kanskje ikke opplevd så mange som prøver seg for å lure deg... Jeg synes ikke det er dårlig gjordt å utnytte noen for sex av hverandres svakheter, men selv liker jeg litt usikre og litt beskjedne kvinner... det synes jeg er sjarmerende fordi dem er så ærlige og beviser det❤️ Off ttopic: Kjenner ei nymfomanisk venninne som spiller på dette for å få seg menn, hun spiller uskyldig, fomlete og uerfaren, og mennene biter på bare for sex. Så hun gjør det litt for hevn, for det er hun som overkjører mennene og knuller dem i senk, og kaster dem på dør når hun er ferdig. Hun vil ikke ha sex med meg, vi er alt for redd for vennskapet vårt skal ryke😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå