aporia91 Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hei Noen som har erfaring med ferdigfylte penner med Sumatriptan injeksjonsvæske til sukutan bruk? Hvor pleier dere å sette de og gjør det vondt?
Den røde fare Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Setter de på låret, kanskje rundt ti cm fra trusekanten. Kommer helt an på hvor man råker, noen ganger kjennes det nesten ikke og andre ganger svir det skikkelig. Men når det blir så grusomt i hodet, er den smerten verdt det, over på 15sekund💪🏻 1
aporia91 Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2020 Ok. Jeg vurderte å ta den på magen fordi jeg leste at det var mindre vondt. Fint å høre at noen ikke kjenner det så mye.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Hei! Dette går helt fint Jeg har sprøyteskrekk og får vanligvis samboeren til å sette sprøyta. Men måtte gjøre det selv en gang og satt den i låret (ca. midt mellom lysken og kneet). Jeg ble litt kvalm og svimmel med en gang, men la meg ned i sofaen og så forsvant migrenen ganske raskt. Vil tipse om gruppe på facebook "oss med migrene". Der får du raskt svar på spm angående migrenemedisin. Anonymkode: 4715c...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå