Gå til innhold

Ny status i livet!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk, jeg ble altså SINGEL igjen. Dønn kjedelig :D Hva iall verden skal man plutselig ta seg til?? Ikke hadde jeg skikkelig jobb heller, så jeg måtte flytte hjem til mamma. Men det er kun til jeg har en ny jobb! Kan ikke si jeg er noe til mammadalt :o Henta meg lita pusi har jeg også. Det har jeg ikke hatt på 6 år. Snakk om totalomvending i livet sitt ja. Det kommer jo som et sjokk først, men man venner seg jo til det etterhvert. Det er jo som man lurer på hva som gjemmer seg rundt neste hjørne nå.

Så dette er MIN statusendring. Bare sånn for å være litt informativ en sen time i natten...... :roll: Noen flere som plutselig har måtte gjøre helomvending? Jeg føler meg iallefall temmelig alene om det for øyeblikket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, da... Har du kjærlighetssorg eller?? Isåfall sender jeg den en stor trøsteklem!! :D

Har ikke egentlig hatt noen sånne store helomvendinger nu, men for et år siden var det en ganske stor endring i livet mitt da jeg i løpet av to uker var på jobbintervju, fikk jobb, måtte flytte ned hit, og starta i ny jobb... Det var den største endringen som har skjedd i livet mitt det siste året iallfall.... Men det er jo litt annerledes enn å flytte fra kjæresten, da min sabis flytta med i fjor....

Hmm... Håper det ordner seg rimelig kjapt for deg, da!

Gjest Missuganda
Skrevet

Hei Rabalder

Hvis du har tenkt å flytte fra der du bor nå (p.g.a bruddd med kjæresten), BØR du iallafall ikke venne katten din til å være ute. Stakkar hun blir jo helt forvirret. :cry:

Skrevet

Dakkar Rabalder da!! *trøsteklem*

Jeg har også flyttet hjem til mamma og pappa etter å ha bodd på hybel i to år. Nå som jeg ikke studerer lenger, så måtte jeg hjem. Det er uvant det!! Så snart jeg får en helt fast jobb skal jeg få meg hybel igjen.

Totalomvendig for deg kan jeg tenke meg!! Hvor lenge bodde du sammen med han?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for klemmen!! :) Jeg bodde med han i nesten 2 år. Så jeg var godt vant til å klare mæ uten mamma og pappa ja :D. Har full forståelse med deg som og har flyttet hjem. Selv om det selvfølgelig er foreldrene mine, så syns jeg det er et steg i feil retning. Jeg klarer meg fint på egen hand jeg. Men nå søker jeg på jobb for fullt, og så er det rett tilbake til "storbyen" igjen. Det verste er jo at det å søke jobb er en heltidsjobb i seg selv da.... :ler: Burde jo fått betalt for DET jeg!! Hihi.... Nei, lykke til, Eminel.

Skrevet

Får nå håpe du får arbeidsledighetstrygd da!!! Jeg har jobb, men bare ut september, så blir det sikkert til at jeg tar ekstravakter der hvis jeg ikke finner ny jobb med det samme. Vanskelig å finne seg ny jobb, spesielt i en by. Men det skal vi klare vet du :ler: Lykke til du også :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei du vet det at jeg går ikke på trygd, så jeg må satse på at jeg finner meg jobb fort :). Joda, fine, sterke kvinner er vi!! Nåde de som setter seg imot oss!!! :briller: Selvfølgelig skal man klare seg videre. Med eller uten de mannfolka :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...