Gå til innhold

Ser tjukkere ut p.g.a puppene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som føler det samme? Har enormt brystparti (75-J), er ikke sylslank ellers men normal/gjennomsnittlig (strl 38). Føler jeg ser mye tjukkere ut med de digre absurde muggene. Ble henvist til reduksjon pga nakke/rygg-plager i januar, men det kommer sikkert til å ta tid. De er ikke fine uten BH heller, skikkelige ammepupper. Bare et hjertesukk.

Anonymkode: c6c40...7e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det veldig godt! Har aldri forstått hvorfor noen kvinner ønsker seg store pupper, man ser jo automatisk lubben ut.

Anonymkode: e3af0...b7f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Anbefales å sjekke etter bilder av brystredukskon, det ser som regel ikke ut 

Anonymkode: ea218...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Digg med tjukke damer da.

Anonymkode: f900e...1dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anbefales å sjekke etter bilder av brystredukskon, det ser som regel ikke ut 

Har sett resultatet til venninner, så bra ut. Uansett så er nakken viktigere enn om puppene blir stygge etter operasjon, det er helt nødvendig med redusjon pga skulder/nakke. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det veldig godt! Har aldri forstått hvorfor noen kvinner ønsker seg store pupper, man ser jo automatisk lubben ut.

Enig! Og jeg synes ikke egentlig den typen oppmerksomhet er såååå stas heller.. får mange kommentarer om jeg har tatt silikon.. bra de ikke har sett dem uten BH tenker jeg, lite silikon å spore.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Enig! Og jeg synes ikke egentlig den typen oppmerksomhet er såååå stas heller.. får mange kommentarer om jeg har tatt silikon.. bra de ikke har sett dem uten BH tenker jeg, lite silikon å spore.

Vi kvinner har blitt helt blåst med å forstå hvordan bryster ser ut, de skal ikke se ut som sililonpatter, er bryster store vil de ofte "henge" litt og gjerne ha brystvorte noe nedover. Det er slik de skal se ut. Blir trist over det vridde synet på kvinnekroppen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har for tiden 85G. Er i tillegg litt overvektig og føler jeg ser ekstra feit ut pga puppene. Føler det hjelper litt med minimizer bh. Prøvd det? Jeg er i en prosess med å gå ned i vekt og har 15 kg igjen. Skal søke om reduksjon og løft da. Har ikke smerter pga dem, men er plaget med sopp under pga mye heng.. det vil nok ikke bedre seg ved mer vektreduksjon 🙄

Anonymkode: 8c1db...aae

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner har blitt helt blåst med å forstå hvordan bryster ser ut, de skal ikke se ut som sililonpatter, er bryster store vil de ofte "henge" litt og gjerne ha brystvorte noe nedover. Det er slik de skal se ut. Blir trist over det vridde synet på kvinnekroppen

Jo, det er jo sånn de blir. Jeg har ammet og født barn, så sånn blir det bare. De henger ned over ribbeina.

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem. Er normalvektig  men har så gigantiske hengepupper, de når til navlen. Får vondt i skulder/nakke og rygg og vil operere dem mindre. Orker ikke dette mer, håper jeg får en B cup så jeg får levd livet litt. 

Anonymkode: 4484a...db7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Passer du på å bruke klær som f.eks fremhever rumpe eller midje? :) Jeg er selv timeglassformet, nesten, har litt for små bryster til å være fullstendig timeglass. Men jeg har en markert midje, og om jeg ikke fremhever den, ser jeg 10 kg tyngre ut enn jeg er. 

Anonymkode: 4c87e...b28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har for tiden 85G. Er i tillegg litt overvektig og føler jeg ser ekstra feit ut pga puppene. Føler det hjelper litt med minimizer bh. Prøvd det? Jeg er i en prosess med å gå ned i vekt og har 15 kg igjen. Skal søke om reduksjon og løft da. Har ikke smerter pga dem, men er plaget med sopp under pga mye heng.. det vil nok ikke bedre seg ved mer vektreduksjon 🙄

Anonymkode: 8c1db...aae

Minimizer har jeg prøvd, men synes puppene bare ser verre ut- altså at de blir liksom flatet ut og fra front blir det bare et enormt, men flatere parti med pupp. Har en slags mellomting nå, hvor de på en måte ikke blir såååå vanvittig fremtredende.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Passer du på å bruke klær som f.eks fremhever rumpe eller midje? :) Jeg er selv timeglassformet, nesten, har litt for små bryster til å være fullstendig timeglass. Men jeg har en markert midje, og om jeg ikke fremhever den, ser jeg 10 kg tyngre ut enn jeg er. 

Joda, jeg er flink til å fremheve midje, men ser ganske jessica rabbit ut. Har normalt smal midje, men sammenlignet med puppene ser den jo bitteliten ut. Jeg har ikke såååå brede hofter heller, 93 cm på det bredeste punktet rundt hofter, 75 cm midje, og 112 cm rundt brystet 🥴😵

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg er flink til å fremheve midje, men ser ganske jessica rabbit ut. Har normalt smal midje, men sammenlignet med puppene ser den jo bitteliten ut. Jeg har ikke såååå brede hofter heller, 93 cm på det bredeste punktet rundt hofter, 75 cm midje, og 112 cm rundt brystet 🥴😵

Da er jeg ganske sikker på at du ikke ser tjukk ut, bare barmfager :) Jeg er vel rundt 70 i midjen og 100 på det bredeste rundt rumpa, og jeg vet jeg ikke ser tjukk ut (er vel ca 75 rund brystene). Jeg forstår godt at du tenker på reduksjon når du har ryggplager, håper du får innvilget det! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo nettopp alt dette man slipper dersom man har små pupper i utgangspunktet. Føler meg heldig! I tillegg ser man automatisk lubben ut med store pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet (80i), ser skikkelig tjukk ut.

Anonymkode: 1c296...9a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også ser tykkere ut,, har 75 H, men er smal i midjen og bruker å fremheve det for å se slankere ut, men har stor rumpe også, så vet egentlig ikke om ejg ser så tynner ut akkurat 

Anonymkode: 385f1...5e5

Skrevet

Føler deg TS! Har selv 70F ca nå og skal ha brystreduksjon 17 august. Gleder meg noe helt enormt! Har en kul i nakken pga all vekta. Hadde 75i da jeg ammet første og 85H da jeg ammet siste. Det har såklart blitt lettere når jeg har gått ned i vekt, men samtidig har de blitt enda slappere som gjør at absolutt all vekta må bæres av bh-stroppene. Har nesten fått værre plager etter jeg gikk ned fordi de har mer heng. 

AnonymBruker
Skrevet

Ammepupper? De blir ikke hengete osv av amming, men av svangerskapet.

Anonymkode: a5ec5...b26

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, addict skrev:

Føler deg TS! Har selv 70F ca nå og skal ha brystreduksjon 17 august. Gleder meg noe helt enormt! Har en kul i nakken pga all vekta. Hadde 75i da jeg ammet første og 85H da jeg ammet siste. Det har såklart blitt lettere når jeg har gått ned i vekt, men samtidig har de blitt enda slappere som gjør at absolutt all vekta må bæres av bh-stroppene. Har nesten fått værre plager etter jeg gikk ned fordi de har mer heng. 

Den kulen har jeg og! Drit irriterende. Den går vel aldri bort heller. 😩 er liksom litt hunchback. Holdningen bedrer seg forhåpentlig etter reduksjon. Jeg har fått en uvane med stadig behov for å vri nakken så den knekker og, men det er jo bare fordi jeg er så vanvittig stiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...