Gå til innhold

Svigermor dasket datteren min på hendene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg knep min svigermor idet hun dasket min 3årige datter på hendene fordi hun rørte pyntetingene hennes.  Jeg skal nok få min datter til å ikke røre tingene hennes men det er ikke lov å slå! Jeg måtte ta meg en prat med svigermor om dette slik at hun ikke legger hånd på jenta mi flere ganger. Pratet ganske alvorlig og bestemt med henne om dette men vet ikke om hun tok det til seg- hun virket litt snurt. Svigermor er ei bestemt dame og jeg tror dette er årsaken til at min manns eldste datter fra et annet forhold nekter å besøke svigermor- hun har passet henne mye da hun var liten og dasket henne gjentatte ganger har datteren fortalt og orker dermed ikke synet av henne. Jeg lar ikke mitt barn være alene med svigermor i tilfelle det samme skulle skje med henne.Svigermor gir oss mange penger  sjønær verdifull eiendom og andre materielle verdier så det er umulig å vare  kutte henne ut - samtidig synes jeg at jeg må støtte henne når hun klager over manglende besøk de fra  andre i familien og spesielt  det eldste barnebarnet - som aldri drar dit - enda jeg vet hva grunnen er til at hun ikke besøker henne.. Slik er det. Jeg og min mann er kjøpt og betalt. De andre i familien har vendt oss ryggen så det er liksom vi og svigermor- Måtte bare få det ut.

Anonymkode: 10fb7...6e3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svigermødre er noe dritt!

Anonymkode: b5432...a22

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Konfliktsky svigerbarn/barn som "lar seg kjøpe" til sympati, har jeg heller ingen sans for.

Anonymkode: 8333a...952

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo et valg, dersom svigermor ikke tar det til seg. Hva er viktigst, ungen din eller sjøtomt?

Anonymkode: de82d...da9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ja da har dere jo solgt deres sjel. Jeg personlig har ingen sans for gullunger. Smiskere  vet man aldri hvor man har så de har vi vendt ryggen ja.

Anonymkode: 453f5...84f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slik kan det gå når en selger sjela si.

Anonymkode: 0ac73...d14

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de aller fleste småbarnsmødre blir en gang i fremtiden svigermor :opplyser: Så da er sikkert problemet løst :ironi:

Gjest Dævendøtte
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik er det. Jeg og min mann er kjøpt og betalt. De andre i familien har vendt oss ryggen

Skjønner godt at resten av familien har vendt dere ryggen. Pass deg så ikke din egen datter gjør det når hun blir voksen nok til å forstå sammenhengen. 

Skrevet

Hvorfor er det alltid svigermødre og ikke egne mødre det klages over. Er mødre som får døtre bedre enn mødre som får sønner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Determegja skrev:

Hvorfor er det alltid svigermødre og ikke egne mødre det klages over. Er mødre som får døtre bedre enn mødre som får sønner?

Mødre får døtre som ligner dem selv. 

Anonymkode: d81ef...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke hva du ønsker med innlegget ditt?

Du sier jo selv at du må ha et forhold til henne pga penger og sjøtomt, men du liker ikke hvordan hun holder på.. men da setter du penger og materialisme over ditt eget barn da, enkelt og greit. Om ikke dere er så dårlig stilt at dere er avhengig av henne økonomisk?

Er enig i at man selvfølgelig ikke slår barn, men du har jo også et valg om å holde deg borte fra henne om hun gjør dette.

Anonymkode: 35d0b...84e

AnonymBruker
Skrevet

Bra at du tok en alvorsprat med svigermor . Det er ikke lov . Dersom svigermor forstår alvoret i dette og skjønner at det er hun som har ødelagt forholdet til andre barnebarn og evt foreldre så må svigermor ta kontakt med alle og si unnskyld , det er første steget for å ha mulighet å reparere ødelagte relasjoner . 

Anonymkode: 09ed1...3d6

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg knep min svigermor idet hun dasket min 3årige datter på hendene fordi hun rørte pyntetingene hennes.  Jeg skal nok få min datter til å ikke røre tingene hennes men det er ikke lov å slå! Jeg måtte ta meg en prat med svigermor om dette slik at hun ikke legger hånd på jenta mi flere ganger. Pratet ganske alvorlig og bestemt med henne om dette men vet ikke om hun tok det til seg- hun virket litt snurt. Svigermor er ei bestemt dame og jeg tror dette er årsaken til at min manns eldste datter fra et annet forhold nekter å besøke svigermor- hun har passet henne mye da hun var liten og dasket henne gjentatte ganger har datteren fortalt og orker dermed ikke synet av henne. Jeg lar ikke mitt barn være alene med svigermor i tilfelle det samme skulle skje med henne.Svigermor gir oss mange penger  sjønær verdifull eiendom og andre materielle verdier så det er umulig å vare  kutte henne ut - samtidig synes jeg at jeg må støtte henne når hun klager over manglende besøk de fra  andre i familien og spesielt  det eldste barnebarnet - som aldri drar dit - enda jeg vet hva grunnen er til at hun ikke besøker henne.. Slik er det. Jeg og min mann er kjøpt og betalt. De andre i familien har vendt oss ryggen så det er liksom vi og svigermor- Måtte bare få det ut.

Anonymkode: 10fb7...6e3

Så.materiale goder og penger går forann barnet ditt? Kutt kontakten om hun gjør sånt.Hva feiler det folk..

Anonymkode: c98cf...b3b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...