Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer en shampo for deg? Hvor ofte vasker du håret og hvor langt har du?

Har ikke tenkt over hvor fort jeg bruker opp en og bare lurer på om jeg ikke skal kjøpe inn ekstra hvis det bare blir stående😁

Anonymkode: 3500c...a43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hår ned til bh-stroppen. Vasker det 2-3 dager i uka, shamponerer to ganger pr vask. Har brukt en shampobar fra lush siden starten av mars, tror den har en måneds tid igjen. Hevdes den holder 3 ganger så lenge som vanlig flaske, det er jeg ikke sikker på, men den er drøy :)

Pleier ikke ha ekstra stående. Skal bestille ny shampobar snart, men venter til den nærmer seg helt tom :)

Anonymkode: 9b76b...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker som regel håret hver dag og bruker mindre shampoo nå som jeg har kort hår kontra det jeg gjorde da jeg hadde hår ned til navlen.
Om du kjøper inn ekstra har du jo ny når du en gang går tom for den du bruker nå. Eller så kan du jo kjøpe en annen shampoo så du har noe å velge mellom. Hvor lenge en shampooflaske varer, har heller ikke jeg helt oversikt over. M39

Anonymkode: 39100...cf7

Skrevet

Den varer ikke lenge. 4-5 hårvasker maks kanskje :vetikke: Shampoonerer 2-3 ganger

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Sola de skrev:

Den varer ikke lenge. 4-5 hårvasker maks kanskje :vetikke: Shampoonerer 2-3 ganger

Bruker du opp en hel flaske på 4-5 vask?

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du opp en hel flaske på 4-5 vask?

Jepp

Skrevet

Et sted mellom to og tre måneder, hår nesten til korsryggen og vasker det en til to ganger i uken.

AnonymBruker
Skrevet

Varer godt over et halvår. Har hår ned til rumpa og vasker det en gang i uka. 

Anonymkode: 91405...f40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 og en halv måned. Vasker håret mitt rundt 3 ganger i uken og har hår til midja. 

Anonymkode: 370d3...45b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 1 år tipper jeg, ihvertfall sjeldent jeg kjøper.

Anonymkode: 33037...485

AnonymBruker
Skrevet

500 ml flaske fra Xtra, sjamponerer håret 6-7 ganger per uke (kort hår), og flasken varer i ca 6 måneder. 

Anonymkode: 20cb5...68c

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg har som regel hver flaske i ca et år. De jeg bruker nå fikk jeg til jul, rullerer på 2-3 ulike sjampoer hver gang jeg vasker. De er litt under halvfulle nå.

• 7 måneder senere...
Skrevet
Tamsi skrev (På 19.7.2020 den 16.14):

Jeg har som regel hver flaske i ca et år. De jeg bruker nå fikk jeg til jul, rullerer på 2-3 ulike sjampoer hver gang jeg vasker. De er litt under halvfulle nå.

Hvilken shampo bruker du?

Anonymkode: 2ab97...b9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2020 den 13.17):

Hvor lenge varer en shampo for deg? Hvor ofte vasker du håret og hvor langt har du?

Vasker annehver dag. Har omtrent hår som på bildet mitt. Det holder. Vasker to ganger under dusjen og bruker balsam. Da trenger jeg ikke å vaske håret neste dag. Men dagen etter.

Skrevet
On 7/19/2020 at 3:24 PM, Sola de said:

Er det deg Chewbacca som skrev dette?

image.png.4fcdc3fdab3f3c695a38c3aa02c298c8.png

• Liker 3
Skrevet
Tamsi skrev (På 19.7.2020 den 16.14):

Så 4-6 mnd i snitt da.

Anonymkode: 6c187...cb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2020 den 13.17):

Har ikke tenkt over hvor fort jeg bruker opp en og bare lurer på om jeg ikke skal kjøpe inn ekstra hvis det bare blir stående😁

Når du har en tenåringsdatter, varerden en dag eller 2. Hun tar halve flasken shampoo og smører det inn i håret, og dusjer 2-3 ganger om dagen. Likedan med toalettpapir. Menge meter papir pr tørk 🙂 

Anonymkode: b0973...926

Skrevet
Charlie Amberson skrev (4 timer siden):

Er det deg Chewbacca som skrev dette?

image.png.4fcdc3fdab3f3c695a38c3aa02c298c8.png

Så hyggelig du er..

Er vel stor forskjell på om man har kortklipt hår eller langt hår. Er det helt kort så varer vel en flaske nesten evig.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du har en tenåringsdatter, varerden en dag eller 2. Hun tar halve flasken shampoo og smører det inn i håret, og dusjer 2-3 ganger om dagen. Likedan med toalettpapir. Menge meter papir pr tørk 🙂 

Anonymkode: b0973...926

Det er jo ikke normalt da, selv for en tenåring. Ikke bra for huden å dusje 2-3 ganger om dagen heller, og det er jo helt vanvittige mengder såpe. Er hun veldig opptatt av at ting kan smitte eller liknende? Hørtes jo nesten ut som noe som burde vært sjekket opp om hun ikke klarer å begrense deg hvis du ber henne om det. Minner meg hvertfall veldig om min søster, som har hatt alvorlig OCD. Hun brukte vanvittige mengder såpe og dopapir. 

Anonymkode: de98a...20d

• Liker 1
Gjest Shawtyella
Skrevet

Kjøper som regel Elvital shampoo, den varer i en uke. Samboer bruker mye shampoo for lite hår🤣Hvis jeg bruker lillashampoen fra fudge, så varer den gjerne 3-4mnd for bare meg. Har hår ned til puppene, og vasker hver 2-3 dag. En liten shampo bør holde til 10 vask mener nå jeg, men mange bruker shampo som kroppssåpe også, da går det såklart mer. Balsam har vi i ca 2-3 uker, kanskje mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...