AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hei alle sammen! Jeg fikk vite her om dagen at jeg kom inn på studiet. Men jeg hadde ikke søkt studentbolig før det fordi jeg var veldig usikker på om jeg skulle komme inn. Tror dere det er forseint nå? Hvor lang tid tar det før man får vite svar? Har søkt men vil søke et annet sted i byen itillfelle jeg ikke får meg studentbolig. Og vil helst ikke bo i kollektiv Anonymkode: 954e6...f33
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Tror det alltid er noen ledige hybler. Anonymkode: 3818c...869
Gjest indigobanan Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Jeg søkte allerede i mars (gjennom to forskjellige studentsamskipnader), og fikk studenthybel i mai/juni begge steder, så selv om de fleste er tidligere ute enn dette, så sa jeg nettopp fra meg den ene i går, så er selvfølgelig mulig.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Søk nå https://www.ssn.no/studentbolig/kongsberg/ Anonymkode: 62301...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå