Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan. Kan få vann. Ikke trenger, eller bør. 

Anonymkode: 81960...d0f

Ingen som snakker om trenger eller bør. Ts spør om det er ok å gi vann, og det er det selvfølgelig. 

Anonymkode: f828a...1d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Rant skrev:

Men det er jo ikke det jeg sier heller. Jeg snakker om babyen har gått over til fast føde, dvs. drikker ikke morsmelk. Om barnet får morsmelk er det jo en helt annen sak. 

Ingen barn på 5 måneder skal ha fast føde som hovedbestanden i sin kost. Så små barn skal ikke spise mengder med mat, og man skal helst fullamme til barnet er 6 mnd (om man ikke fullammer må man gi MME), og så skal MM eller MME være hovedbestanddelen i barnets kost til barnet er 1 år. 

Anonymkode: 707cd...c5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Rant skrev:

Men det er jo ikke det jeg sier heller. Jeg snakker om babyen har gått over til fast føde, dvs. drikker ikke morsmelk. Om barnet får morsmelk er det jo en helt annen sak. 

Det er vel ingen babyer på verken 4, 5 eller 6 måneder som bare får fast føde og vann? Morsmelk eller morsmelkerstatning skal være hovednæringen hele det første året, selv etter introduksjon av fast føde. 

Anonymkode: ad48a...1a6

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Rant skrev:

Jo, man kan da ikke bare leve på fast føde. Da blir man dehydrert og dør. Man skal ha vann jo. Og nei, det er absolutt ingen kalorier i vann. 

Vi ga vann til måltidene da barna våre var 5 md. Hvis de ikke får drikke, blir de som du sier, dehydrert.

Anonymkode: 8b9e4...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...