Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har avtalt å begynne prøvingen i desember. Men jeg føler meg så klar nå. Går bare rundt og venter på at dagene og mnd skal gå. Leser graviditetsdagbøker hele tiden og tener generelt ikke på annet.. 

Er det flere som har hatt det sånn eller vil komme med noen tips? 

Anonymkode: 734fb...8f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har avtalt å begynne prøvingen i desember. Men jeg føler meg så klar nå. Går bare rundt og venter på at dagene og mnd skal gå. Leser graviditetsdagbøker hele tiden og tener generelt ikke på annet.. 

Er det flere som har hatt det sånn eller vil komme med noen tips? 

Anonymkode: 734fb...8f5

Hadde det sånn for bare noen få måneder siden 😅 Vi skulle begynne å prøve den dagen vi giftet oss. Jeg ble så utålmodig, prøvde faktisk å overtale han til å begynne prøvingen litt før. Men vi ventet, og jeg ble gravid på første forsøk, så glad vi ikke begynte før 😄 Idet man begynner å prøve omhandler absolutt alt dét, og når man blir gravid klarer man ikke tenke på noe annet - så nyt tiden med hverandre i mellomtiden, ha fokus på han 😍 Desember kommer snart nok 💖

Anonymkode: 637e0...cbf

Skrevet

Hadde det helt likt. Vi ville begynne å prøve fra mai i fjor for og kanskje klare å få baby på nyåret/ våren. 

Vi bestemte det fra januar i fjor og så at jeg hadde eggløsning i slutten av mai. Så venta nesten i 5 mnd. Jeg ble helt dårlig og så stadig på face at folk ventet baby. Slutta på pilla slik at hormonene skulle være stabilisert til dette og brukte kondom. 

Var veldig vanskelig men så glad vi klarte det. Er så greit å være født tidlig på året. Det er jeg selv og tror det er mange fordeler med tankene skolestart osv. (Selvom man klarer seg helt fint ved å være født seint på året også) 

Ikke tenk for mye på det og ikke les for mye for da blir man gal 😂 

Hold ut ❤️ Ble gravid på første eggløsning med tvillinger som kom i år🥰

AnonymBruker
Skrevet

Prøvingen kan jo ta litt tid den og, så ville prøvd å fokusert på andre ting, ellers kan ventetiden bli laaaaang 😅 Men om du er så klar, hvorfor ikke bare begynne nå? 😊 

Anonymkode: a26f3...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Ville startet litt før så du er sikker på at barnet kan bli født før 1 september slik at dere er sikret barnehageplass! Vi klarte ikke vente og skal ha i desember. Jeg var redd vi ikke skulle få det til og tenkte det skader jo ikke bare begynne. Den satt og vi var heldige. Hadde jeg visst det ville jeg ventet med å starte i mai, juni, juli slik at baby er født tidligere på året. Desemberbarn har i prinsippet ikke rett på plass i bhg før de er nesten 2. 

Anonymkode: 9a650...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...