AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Jeg forstår ikke hvorfor man ikke har hørt om SERVICE i turistnæringen! I dag måtte jeg vente mange timer på en jævla ferje! Hadde jeg vært på reise til et mer sydligere land i Asia, så hadde jeg fått alt jeg trengte til punkt og prikke. Prisen er også overkommelig i Asia istedet å betale ganske dyr ferjebillett!! Anonymkode: b43ea...e2f 1
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Litt interessant, men jeg leste om et turopplegg i Norge jeg hadde lyst å prøve ut. Serveringen bestod av kjeks og kaffe. Jeg har vært på en tilsvarende tur i et annet land. Der bestod serveringen av full lunsj og kaffe måltid. Ja, jeg vet at lønningene er høyere i Norge og at prisene derfor blir helt annerledes. Men tror dere at jeg hadde valgt bort turen dersom den kostet 500 mer og var inkludert et skikkelig måltid? Det andre interessante med turen i utlandet var at alt var inkludert. I praksis betydde det at når du var i gang med turen kunne du lagt fra deg lommeboken uten å se på den igjen. Har dere hørt om turer i Norge der du ikke må leie ditt og leie datt i tillegg? Dette - at man velger kjipe måltider, må betale ekstra i søkk og kav for å gjennomføre turen - er dårlig service.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, Blondie65 skrev: Litt interessant, men jeg leste om et turopplegg i Norge jeg hadde lyst å prøve ut. Serveringen bestod av kjeks og kaffe. Jeg har vært på en tilsvarende tur i et annet land. Der bestod serveringen av full lunsj og kaffe måltid. Ja, jeg vet at lønningene er høyere i Norge og at prisene derfor blir helt annerledes. Men tror dere at jeg hadde valgt bort turen dersom den kostet 500 mer og var inkludert et skikkelig måltid? Det andre interessante med turen i utlandet var at alt var inkludert. I praksis betydde det at når du var i gang med turen kunne du lagt fra deg lommeboken uten å se på den igjen. Har dere hørt om turer i Norge der du ikke må leie ditt og leie datt i tillegg? Dette - at man velger kjipe måltider, må betale ekstra i søkk og kav for å gjennomføre turen - er dårlig service. Det er dette jeg klager på. I utlandet får man gull og grønne skoger, mens i Norge .... Anonymkode: b43ea...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dette jeg klager på. I utlandet får man gull og grønne skoger, mens i Norge .... Anonymkode: b43ea...e2f Gull har det vært lite av på meg i år, men grønne skoger har jeg sett så det holder for en tid. Anonymkode: 0d5ad...c49 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gull har det vært lite av på meg i år, men grønne skoger har jeg sett så det holder for en tid. Anonymkode: 0d5ad...c49 Det var ett uttrykk for god service, noe som er total mangelvare i Norge nå for tiden! Hadde det vært lov å reise til utlandet så hadde stemningen vært bedre! Anonymkode: b43ea...e2f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Er vel mulig man priser seg helt ut av markedet for utenlandske turister om man tilbyr mere? Anonymkode: 280cb...cbe
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag måtte jeg vente mange timer på en jævla ferje! Huff da... Snakk om special snowflake.syndrom. Anonymkode: 7b620...0ba 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff da... Snakk om special snowflake.syndrom. Anonymkode: 7b620...0ba Nå snur du om på diskusjonen. Det er snakk om at det er dårlig service i Norge! Anonymkode: b43ea...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 Ferjeselskapene er vel til dels offentlig finansiert? Jeg er sikker på at skipperen gjerne skulle kjørt natt og dag jeg, og at alle skulle med, men ingen penger ingen ferje. Anonymkode: ae8ef...a37
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #12 Skrevet 19. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke hvorfor man ikke har hørt om SERVICE i turistnæringen! I dag måtte jeg vente mange timer på en jævla ferje! Hadde jeg vært på reise til et mer sydligere land i Asia, så hadde jeg fått alt jeg trengte til punkt og prikke. Prisen er også overkommelig i Asia istedet å betale ganske dyr ferjebillett!! Anonymkode: b43ea...e2f White privilege... flaut at du bruker det i Asia... ikke det Asia jeg kjenner... Anonymkode: 5a87b...b03 1
Pillarguri Skrevet 19. juli 2020 #13 Skrevet 19. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke hvorfor man ikke har hørt om SERVICE i turistnæringen! I dag måtte jeg vente mange timer på en jævla ferje! Hadde jeg vært på reise til et mer sydligere land i Asia, så hadde jeg fått alt jeg trengte til punkt og prikke. Prisen er også overkommelig i Asia istedet å betale ganske dyr ferjebillett!! Anonymkode: b43ea...e2f Stakkars deg som måtte vente på en ferge 🙄 De av oss som bor på Vestlandet og nordover må leve med ferger hele året. Vi står i fergekø hver gang det er langhelg/ferietid og vi må forholde oss til fergetider. I tillegg innstilles fergene stadig vekk pga tekniske problemer eller dårlig vær. Hvis nordmenn kunne klart seg med asiatiske lønninger så hadde situasjonen vært bedre for de reisende, men de ansatte hadde ikke overlevd i Norge på asiatisk lønn. Hele innlegget ditt oser av bortskjemt østlending som knapt har vært nord for Sinsenkrysset. 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #14 Skrevet 19. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag måtte jeg vente mange timer på en jævla ferje! Hadde jeg vært på reise til et mer sydligere land i Asia, så hadde jeg fått alt jeg trengte til punkt og prikke. Prisen er også overkommelig i Asia istedet å betale ganske dyr ferjebillett!! Javel. Det blir ofte lange køer når det er mange som skal ta ferja, det er jo et faktum. Og varer og tjenester koster mer i Norge enn i Asia. Dette er vel noe alle vet? Hva er det du mener du trengte mens du sto i ferjekø? Skulle det kommet noen og sunget en sang for deg eller noe, kanskje? Anonymkode: 2bc97...ec1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #15 Skrevet 19. juli 2020 ViSte du ikke dette før du ferierte i Norge? Har du aldri vært på ferie i Norge før? Nordmenn skal ha betalt og vi er de første til å ikke ville jobbe eller starte rettssak dersom det er 1kr som mangler fra lønnen. Og når nordmenn på død og liv skal feriere og da velger Norgesferie som «bedre enn ingen ferie» så må du regne med trafikk. Og du er en av dem som selv bidrar til denne trafikken. Anonymkode: 40d39...19c 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #16 Skrevet 19. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: White privilege... flaut at du bruker det i Asia... ikke det Asia jeg kjenner... Anonymkode: 5a87b...b03 Asiatere er betydelig bedre, altså mange hakk bedre nordmenn til å ytre service!!! Det er ingen som utnytter de, da man penger for det man får. Aldri opplevd noen form for dårlig service i Asia. Nordmenn bør sendes dit og for å lære seg hvordan gir god service! Anonymkode: b43ea...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #17 Skrevet 19. juli 2020 Vi har åpenbart ikke tatt samme ferge i Asia 🤭 Anonymkode: 5566d...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #18 Skrevet 19. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ViSte du ikke dette før du ferierte i Norge? Har du aldri vært på ferie i Norge før? Nordmenn skal ha betalt og vi er de første til å ikke ville jobbe eller starte rettssak dersom det er 1kr som mangler fra lønnen. Og når nordmenn på død og liv skal feriere og da velger Norgesferie som «bedre enn ingen ferie» så må du regne med trafikk. Og du er en av dem som selv bidrar til denne trafikken. Anonymkode: 40d39...19c Jeg kaster selvfølgelig ikke bort penger på ferie i Norge, da man får bedre service i utlandet. I år må jeg bare ta til takke for å feriere i Norge, da bør man fikse alt. Jeg forstår ikke hvorfor dere klager på meg - da jeg gjør det eneste rette, nemlig å bli i Norge. Det er flere som ikke eier reiseskam og reiser til utlandet i disse tider. Det er heller der man skal rette kritikken. Jeg skjønner på et vis det også, når man har så dårlig service i Norge. Anonymkode: b43ea...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #19 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kaster selvfølgelig ikke bort penger på ferie i Norge, da man får bedre service i utlandet. I år må jeg bare ta til takke for å feriere i Norge, da bør man fikse alt. Jeg forstår ikke hvorfor dere klager på meg - da jeg gjør det eneste rette, nemlig å bli i Norge. Det er flere som ikke eier reiseskam og reiser til utlandet i disse tider. Det er heller der man skal rette kritikken. Jeg skjønner på et vis det også, når man har så dårlig service i Norge. Anonymkode: b43ea...e2f Jeg er enig at du gjør det eneste rette med å ikke reise til utlandet ellers virker du veldig hard med kritikken din! Nordmenn liker ikke harde mennesker, da de takler kritikk svært dårlig! Anonymkode: 4adca...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå