Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Nå har jeg googla meg opp og ned og finner ingenting om dette.. så nå prøver jeg her.

I dag våknet jeg av at jeg ikke fikk puste, det var som om jeg hadde satt noe i halsen og selvfølgelig får jeg panikk. Jeg kaster meg opp og ut av senga, prøver å hoste for å få opp det jeg har i halsen, det går noen få minutter før jeg klarer det og når jeg da får igjennom litt luft og får hostet noen skikkelig ganger så er det masse hvitt slim. Jeg har aldri opplevd dette før og ble egentlig veldig redd. 
noen som har opplevd? Hva kan det være?

Anonymkode: b0672...1ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du kobber spiral?

Anonymkode: 7fc7b...233

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du hadde marereritt og fikk et angstanfall?

Anonymkode: a321c...e7d

Skrevet

Søvnapné? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Panikk-mareritt?

Anonymkode: cefe6...c0a

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du kobber spiral?

Anonymkode: 7fc7b...233

Hva er det?

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du hadde marereritt og fikk et angstanfall?

Anonymkode: a321c...e7d

Sliter med angst og angstanfall. Men var ikke sånn. Jeg fikk ikke puste akkurat som om det var noe fast i halsen min

AnonymBruker
Skrevet
På 19.7.2020 den 11.16, AnonymBruker skrev:

masse hvitt slim.

Det er vel masse hvitt slim da. Har du astma? da kan du overprodusere slim. snakk med legen?

Anonymkode: 5f49b...674

AnonymBruker
Skrevet

Noe lignende har skjedd med meg i årevis. Aner ikke hvorfor, men har tenkte på både søvnapné og depresjon/angst. Men nylig har jeg fått påvist kraftige forkalkninger i nakken, som er så ille at de blokkerer svelget delvis. Så om jeg sover på ryggen så får jeg ofte ikke puste.

Anonymkode: 0711e...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Sånn får jeg pga stress/angstanfall på natt/panikmareritt

Anonymkode: 33e72...416

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det kom opp mye slim hørtes det ut som en slimpropp som hadde satt seg.. det er vanlig hos mennesker som har trakeostomi f.eks.. men det har sikkert ikke du.

Anonymkode: fdb71...22d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, når jeg har veldig tørr munn. Det hjelper å ta en sånn sugetablett mot tørr munn rett før jeg legger meg og med det samme jeg våkner. Om jeg våkner om natta med det, tar jeg også en. 

Hos meg henger det sammen med sykdom, men vet andre har fått det som bivirkning av medisiner eller ved kraftig snorking. 

Anonymkode: 14f9a...618

AnonymBruker
Skrevet

Angst

Anonymkode: af03a...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...