Gå til innhold

Hjemmet, Allers, Familien og Norsk ukeblad. Hva er forskjellen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De virker ganske identiske men det må jo være en forskjell? 😅 noen som vet? 

Anonymkode: 5b78b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norsk Ukeblad, Hjemmet og Familien utgis av Hjemmet Mortensen, tror jeg. Allers av Aller-gruppen.

Norsk Ukeblad er for bestemødre, Hjemmet for oldemødre og Familien for tippoldemødre. Allers ligner mye på Familien, men bærer preg av at Aller-gruppen har mindre økonomiske muskler.

Anonymkode: f2dd9...2c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker for øvrig å lese Norsk Ukeblad selv, og er heller ikke fremmed for å lese Hjemmet. Jeg er 40.

Anonymkode: f2dd9...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De virker ganske identiske men det må jo være en forskjell? 😅 noen som vet? 

Anonymkode: 5b78b...47e

Hjemmet liker jeg desidert best. Er 50 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er under 50 og liker Hjemmet best av disse. Har faktisk lest Hjemmet siden jeg var barn, da min mor alltid kjøper det. Der er det mest å lese, og de har gode kryssord. Det hender jeg kjøper det selv hvis jeg skal være noen dager på hytta, reise langt med tog eller liknende.

Familien blir for kristenkonservativt, har litt for mye kjerringhåndarbeid og matoppskrifter og alt for lite av alt annet. Allers er litt for fokusert på alternativ behandling av alle mulige greier, er ganske glorete og har egentlig lite lesestoff. Norsk ukeblad likner ganske mye på Hjemmet, men uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det er det hakket dårligere. 

Anonymkode: fa7c0...07f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er under 50 og liker Hjemmet best av disse. Har faktisk lest Hjemmet siden jeg var barn, da min mor alltid kjøper det. Der er det mest å lese, og de har gode kryssord. Det hender jeg kjøper det selv hvis jeg skal være noen dager på hytta, reise langt med tog eller liknende.

Familien blir for kristenkonservativt, har litt for mye kjerringhåndarbeid og matoppskrifter og alt for lite av alt annet. Allers er litt for fokusert på alternativ behandling av alle mulige greier, er ganske glorete og har egentlig lite lesestoff. Norsk ukeblad likner ganske mye på Hjemmet, men uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det er det hakket dårligere. 

Anonymkode: fa7c0...07f

Helt enig i at det er mest å lese der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Hvem av disse har minst Se&Hør-sladder? Og hvem har mest strikkeoppskrifter, men minst kryssord? 

Anonymkode: 277ad...ea2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...