Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken Kératese-sjampo hjelper mot fett hår? Håret mitt flasser og er fettete... Er den verdt pengene?

Anonymkode: 7942b...23f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må du ha det merket? Jeg er godt fornøyd med Neccin nr 1.  Sjampo er en jungel, en må nesten prøve litt og finne ut hva som passer for deg. 

Anonymkode: 207b2...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med begge disse:

https://www.blush.no/product/895764/haarpleie/shampoo/krastase-specifique-bain-divalent#

https://www.blush.no/product/891023/haarpleie/shampoo/krastase-nutritive-bain-satin-2#productinfo

Begynte med den første, da håret mitt var helt håpløst. Nå bruker jeg den andre, og har brukt den i tre år, og er fortsatt like fornøyd. Ikke flass, ikke kløende hodebunn og håret blir ikke fett før etter ca. 4 dager. 

Anonymkode: 67332...827

Gjest Aniita
Skrevet

På Kerastase sin hjemmeside kan du enkelt søke etter type produkter for ditt og datt.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du ha det merket? Jeg er godt fornøyd med Neccin nr 1.  Sjampo er en jungel, en må nesten prøve litt og finne ut hva som passer for deg. 

Anonymkode: 207b2...f4f

Jeg forstår ikke tipset ditt. Vedkommende spør om sjampo mot fett hår, og du linker til en sjampo mot «flass, kløe og tørr hodebunn». Det er jo det motsatte av fett hår.

Jeg har snart brukt en hel flaske av Specifique Bain Divalent. Ser ingen bedring. Håret mitt ser fortsatt fett og jævlig ut mot slutten av dagen. Har aldri hatt flass, kløe, eller tørr hodebunn da. Jeg sliter «bare» med skikkelig fet hodebunn.

Har fått anbefalt å prøve en sjampo uten sulfater, men har ikke fått satt meg godt nok inn i hvilken jeg burde velge enda. 

Anonymkode: af2b9...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...