AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Noen som følger med? Makan til usikker mann som ikke vet hva han vil og lar seg manipulere av alle disse damene. Tror ikke dette her ender bra. Anonymkode: 96ab1...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Fulgte med da det gikk i USA for et halvt år siden Anonymkode: bcabf...b25
every woman Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Jeg har sett hver eneste sesong av Ungkaren/Ungkarskvinnen, men begynner å bli litt lei nå. Det er så gjentakende og stereotypisk. Forrige sesong (Hannah B.) synes jeg ble ødelagt av han Luke-fyren fordi han fikk all oppmerksomhet og aldri ble sendt hjem. Selv dater han ikke var på handlet bare om ham. Vi pleier jo å bli litt kjent med neste sesongs hovedperson, men både Peter og alle andre kom helt i skyggen av han gærningen. Jeg giddet ikke å se de fire-fem siste episodene, siden jeg visste hvordan det gikk uansett (vanskelig å unngå når vi ligger så langt etter USA). Denne gangen liker jeg at damene sier klart ifra om at de ikke finner seg i å bli glemt på grunn av drama mellom noen få. Peter virker så langt som en pudding. Jeg håper han skjerper seg. Og så håper jeg vi får se den siste Bachelor in Pardise-sesongen etter denne. Clare må vi nok vente lenge på. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Jeg ser det når det går her i Norge, har ikke noe sted å se det når det kommer i USA (lasta ned Rachel sin sesong, men det var det, tør ikke laste ned ting mer, hvor ser dere det, egentlig?). Hvor langt bak er vi? Altså uten å nevne navn, hvor mange sesonger er det etter Peter? Egentlig hadde jo FEM tenkt å sende Bachelor Australia nå, og ikke denne sesongen, men heldigvis fikk de tak i den, og Australia skal visst gå på onsdager fra neste uke. Tør jo nesten ikke lese her fordi jeg ikke vil bli spoila...Men ja, er skuffa over Peter og hvor lett det er få ham til å endre mening og bli i tvil, og at han tenkte at det for ham selv var en kjempegod idé å ta Alayah eller hvordan det skrives inn igjen - og ble helt satt ut av at alle ble sure! 😮 Jeg liker Victoria P såå godt, og skjerp deg med den usikkerheten da! Anonymkode: 2580b...7a6
*Emma* Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 På 28.7.2020 den 12.20, AnonymBruker skrev: Jeg ser det når det går her i Norge, har ikke noe sted å se det når det kommer i USA (lasta ned Rachel sin sesong, men det var det, tør ikke laste ned ting mer, hvor ser dere det, egentlig?). Hvor langt bak er vi? Altså uten å nevne navn, hvor mange sesonger er det etter Peter? Egentlig hadde jo FEM tenkt å sende Bachelor Australia nå, og ikke denne sesongen, men heldigvis fikk de tak i den, og Australia skal visst gå på onsdager fra neste uke. Tør jo nesten ikke lese her fordi jeg ikke vil bli spoila...Men ja, er skuffa over Peter og hvor lett det er få ham til å endre mening og bli i tvil, og at han tenkte at det for ham selv var en kjempegod idé å ta Alayah eller hvordan det skrives inn igjen - og ble helt satt ut av at alle ble sure! 😮 Jeg liker Victoria P såå godt, og skjerp deg med den usikkerheten da! Anonymkode: 2580b...7a6 Jeg har nesten ikke sett på, bare lest på nett og fått med meg diverse på Instagram. (Så jeg vet hvem Peter velger. Og hvordan ting er med ham/dem/henne nå. Prøver å helgardere meg så jeg ikke spoiler her.) Tror ikke det har vært noen sesong etter hans. De skulle startet innspillingen av sesongen etter hans (bachelorette) engang i våres tror jeg, men den ble vel pauset pga corona. Bachelorette’n og frierne var offentliggjort. De har også offentliggjort hvem som blir den neste bachelor.
Måneskinn Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Jeg har sett litt på i det siste. Har fulgt med før og men ble litt lei alt det dramaet som var, og ærlig talt: syns virkelig alle de damene at han er såå kjekk? Kan bare huske en gang hvor en dame sa ganske tidlig fra at nei, dette er ikke for meg og så dro hun hjem. Ellers skal jentene i år ha kred for at de ikke tar noe dritt, og sier fra hvordan hans oppførsel påvirker dem. Det er bare SÅ bra! Ellers syns jeg Peter er litt "guttete", men han stiller da ganske klare spørsmål og jeg syns det virker som han vet han han vil. Men, i den settingen der i den bobla de lever i under innspillingen så er det sikkert lett å miste hodet noen ganger og? Er nok ikke bare lett. Men skulle gjerne likt å visste om han så alle episodene etter endt sesong og fikk se hvordan enkelte damer oppfører seg der..
every woman Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 På 28.7.2020 den 12.20, AnonymBruker skrev: Egentlig hadde jo FEM tenkt å sende Bachelor Australia nå, og ikke denne sesongen, men heldigvis fikk de tak i den, og Australia skal visst gå på onsdager fra neste uke. Anonymkode: 2580b...7a6 Bra jeg stakk innom tråden her, dette visste jeg ikke! Takk! Serien er nå satt på opptak.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 På 19.7.2020 den 9.05, AnonymBruker skrev: Noen som følger med? Makan til usikker mann som ikke vet hva han vil og lar seg manipulere av alle disse damene. Tror ikke dette her ender bra. Anonymkode: 96ab1...3ee Haha, mulig du har noe rett her:) Mye kaos rundt slutten denne sesongen:) Anonymkode: 0e706...6ca
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 På 28.7.2020 den 12.20, AnonymBruker skrev: Jeg ser det når det går her i Norge, har ikke noe sted å se det når det kommer i USA (lasta ned Rachel sin sesong, men det var det, tør ikke laste ned ting mer, hvor ser dere det, egentlig?). Hvor langt bak er vi? Altså uten å nevne navn, hvor mange sesonger er det etter Peter? Egentlig hadde jo FEM tenkt å sende Bachelor Australia nå, og ikke denne sesongen, men heldigvis fikk de tak i den, og Australia skal visst gå på onsdager fra neste uke. Tør jo nesten ikke lese her fordi jeg ikke vil bli spoila...Men ja, er skuffa over Peter og hvor lett det er få ham til å endre mening og bli i tvil, og at han tenkte at det for ham selv var en kjempegod idé å ta Alayah eller hvordan det skrives inn igjen - og ble helt satt ut av at alle ble sure! 😮 Jeg liker Victoria P såå godt, og skjerp deg med den usikkerheten da! Anonymkode: 2580b...7a6 Sesongen etter Peter er Clare, og den spilles inn akkurat nå (tror de er et par uker inne i innspillingen). Den ble utsatt grunnet korona, og spilles nå inn i ett hus/resort, og ingen reiser. Ny bachelor er bestemt; en av de som skulle kjempet om Clare, men grunnet alt styret rundt rasisme bestemte de seg for å velge en svart bachelor og trakk han ut fra Clare’s menn. Første gang de har annonsert en bachelor så tidlig, han begynner ikke sin innspilling før september/oktober. Anonymkode: 0e706...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå