AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Min venninne har en irakisk mann. De har ett barn sammen, som er rimelig mørk. Min venninne har brunt hår og blå øyne. De var delvis separert en periode, før de fant sammen igjen. Like etter ble hun gravid, og de har nå en gutt som nærmer seg to. Med blonde krøller og blå øyne. Er dette mulig? Vet venninna mi hadde andre i seperasjonsperioden.. Men får meg liksom ikke til å spørre... Anonymkode: 01128...aa3
~white lady~ Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Barn kan godt få en annen øye og hårfarge enn foreldrene. Gjerne venninna di var blond som liten? Uansett er nok dette noe du må fortsette å lure på, med mindre dere er veldig fortrolige og kan snakke om alt. Du kan jo tenke deg hvordan det vil føles for henne om du setter spørsmålstegn ved farskapet til yngstemann, og det faktisk er mannen hennes som er faren. Etterhvert som ungen vokser til vil ansiktstrekk og mimikk bli tydeligere, gjerne du finner svaret ditt der...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Overhodet ikke min sak. Og kommer heller ikke gjøre noe med deg i fht å snakke med henne med det. Jeg var bare nysgjerrig på om det var biologisk mulig. Anonymkode: 01128...aa3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Hun var lys som liten ja 🙂 var bare at største gutten var veldig mørk som liten, så de var så veldig ulike. Men er helt sikkert riktig far osv 🙂 Anonymkode: 01128...aa3
liljene Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Overhodet ikke min sak. Og kommer heller ikke gjøre noe med deg i fht å snakke med henne med det. Jeg var bare nysgjerrig på om det var biologisk mulig. Anonymkode: 01128...aa3 Har du ikke lest om tvillinger der en er hvit og en annen svart? Eller om hvite/sorte som plutselig får annerledes hudfarge på barna pga tidligere generasjoners barn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Jeg har ei venninne (lys) som har en mørk mann, de fikk først ei nydelig mørk lita jente med brune øyne, og så en nydelig lys gutt med blå øyne. Vet at han er faren. Så det går an Litt morsomt! Og begge barna er like nydelige selvsagt. Anonymkode: 88e48...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå