AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hvis det har vært overnattingsbesøk her av ei så minker det alltid så grusomt av balsamen min! Har kjent lukta etter hun har dusjet. Hva er det med folk som alltid skal bruke av andre sitt? Hun synes tydeligvis hun og håret hennes er veldig viktig siden hun fortjener å bruke av andre sine dyrere produkter Anonymkode: 7909b...089
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Synes det er mer sært å ha overnattingsbesøk og ikke tilby shampo, balsam, såpe, håndkle osv. Hvis du ikke vil at det dyre produktet ditt skal brukes har du noe annet i bakhånd som andre vanlige mennesker. Anonymkode: 47480...ffc 36
MissPierce Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Med mine venninner så er det en selvfølge at man får bruke av det som står i dusjen. Er det noe man ikke vil dele, så fjerner mam det. 19
Rant Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Hm. Om jeg har overnattingsgjester så er de velkomne til å bruke dusjen, og selvfølgelig vaske seg med de produktene jeg har. Det samme forventer jeg at jeg får gjøre om jeg er overnattingsgjest. Om denne balsamen er så kostbar, så sett heller frem en rimeligere en når du vet hun skal dusje, så slipper du å stresse sånn. 19
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Jeg synes det er helt greit at folk bruker sjampo, såpe og balsam dersom de er på besøk. Men de som har vært på besøk pleier ikke forsyne seg så voldsomt heller. Anonymkode: 9506f...41b 6
Silva Pluvialis Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Jeg hadde nok spurt selv om jeg kunne låne noe istedenfor å bare ta, men jeg hadde ikke reagert om ei venninne lånte sjampo eller balsam av meg igjen. Er det et produkt som er dyrt og drøy i bruk, så går det an å tilby et alternativ gjesten kan bruke. 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Gjem den bort neste gang.Problem løst. Anonymkode: 45360...934 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 Kjøp noe billiggreier som du setter frem neste gang. Anonymkode: 79d09...205 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Her syns jeg du er litt smålig. Jeg blir alltid tilbudt å bruke av "det jeg vil" i dusjen når jeg overnatter hos venninner, og gjør det samme tilbake. Passer alltid på å ikke ta mye, da Du får bare sette den bort om det er et stort problem. Anonymkode: 68015...59d 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 Jeg synes du er litt smålig og sær. Så klart skal man vel få låne shampo, balsam og dusjsåpe når man er på overnattingsbesøk og vil dusje? Hvis du har noen dyre hårprodukter du vil ha for deg selv så får du ha noen rimeligere hårprodukter fra sunsilk elns i skapet som du kan legge frem. «Hun synes tydeligvis at hun og håret hennes er så veldig viktig siden hun fortjener å bruke av andre sine dyrere produkter» - alvorlig talt, for en barnslig kommentar. Anonymkode: 0e311...754 9
Gjest Tamsi Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 Jeg hadde nok også reagert om jeg faktisk merket forskjell på flaska etter én dusj. For det skal mye til! Jeg har fremdeles en balsam jeg fikk til jul, den blir jo ikke merkbart lettere fra gang til gang, med mindre noen hadde brukt opp halve i slengen. Eller med mindre jeg hadde veid den på kjøkkenvekta, vet jo ikke hvordan du la merke til dette.. Når det er sagt ser jeg på det som selvsagt at man kan bruke det som står tilgjengelig i dusjen, men selv tar jeg det billigste alternativet om det er flere å velge mellom.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #12 Skrevet 19. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det har vært overnattingsbesøk her av ei så minker det alltid så grusomt av balsamen min! Har kjent lukta etter hun har dusjet. Hva er det med folk som alltid skal bruke av andre sitt? Hun synes tydeligvis hun og håret hennes er veldig viktig siden hun fortjener å bruke av andre sine dyrere produkter Anonymkode: 7909b...089 Om du er så kjip at du ikke ønsker at gjester som dusjer hos deg skal bruke såpe, balsam osv du har stående, må du be de om å ta med dette selv - eventuelt gjemme bort de dyrbare dråpene dine slik at du kan ha de for deg selv. Det er jo ikke sikkert at venninnen din vet prisen på produktene dine - kanskje hun bare tok fra den flasken som sto nærmest? Anonymkode: 592d5...649 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #13 Skrevet 19. juli 2020 Syns det er smålig å ikke ville tilby shampo, balsam og såpe til noen som overnatter. Hvis jeg dusjer hos venninner bruker jeg bare det som står i dusjen. Hvis du ikke vil at hun skal bruke den balsamen må du sette den et annet sted Anonymkode: 634ff...2f6 4
KillerKitty Skrevet 19. juli 2020 #14 Skrevet 19. juli 2020 Ei venninne jeg hadde på overnatting ble veldig glad i Kevin Murphy balsamen min, så jeg fylte opp en sånn liten "reiseflaske" som hun fikk med seg når hun dro. Er forskjell på folk 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #15 Skrevet 19. juli 2020 Du høres utrolig kjip ut. Har også litt dyre produkter i dusjen og folk skal selvfølgelig få bruke det. Anonymkode: 5475a...cb4 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #16 Skrevet 19. juli 2020 Har overnattet mange steder og har alltid tatt med mine egne duppeditter til badet. Trodde det var vanlig. Anonymkode: f801e...494 3
Hr. Aktiv Skrevet 19. juli 2020 #17 Skrevet 19. juli 2020 Ser fremdeles ikke problemet. Altså jeg har med mine ting, men om andre ikke har det så gjør ikke det noe tenker jeg. Blir det vane så fikser jeg slik at dette ligger klart til neste gang. Problem solved.
Cata Skrevet 19. juli 2020 #18 Skrevet 19. juli 2020 Nå merker jeg at jeg lurer veldig på hvor mye balsam venninnen klisser inn i håret sitt. Det er da ikke mye som skal til. Sier meg forøvrig enig med de øvrige, siden du oppfatter det som et stort problem så er det vel bare å fjerne balsamen fra badet mens du har besøk da. Problem solved. 1
Blod Skrevet 19. juli 2020 #19 Skrevet 19. juli 2020 Du kan jo fortelle henne hvordan man skal bruke balsam? Eller har hun fryktelig mye hår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå