AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Leste at man risikerer å miste mer hår av dette, bli svimmel osv, om du har prøvd dette hadde du disse bivirkningene? Og selvfølgelig, virker det på deg? (arvelig hårtap) Anonymkode: 0b606...53f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Brykt det fast i 2 år nå, og har arvelig hårtap. Har fortsatt noe viker, men merkant mindre, og håret er blitt fyldighere enn det var før jeg begynte behandling. Tok sånn 8 måneder før jeg så noe fremskritt, og litt over ett pr før det begynte å bli bra. Håret ble tynnere de 2 første måbedene, men det er fordi nytt hår skal vokse. Ikke hatt noen bivirkninger som jeg vet om. Anonymkode: 8c94d...95f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brykt det fast i 2 år nå, og har arvelig hårtap. Har fortsatt noe viker, men merkant mindre, og håret er blitt fyldighere enn det var før jeg begynte behandling. Tok sånn 8 måneder før jeg så noe fremskritt, og litt over ett pr før det begynte å bli bra. Håret ble tynnere de 2 første måbedene, men det er fordi nytt hår skal vokse. Ikke hatt noen bivirkninger som jeg vet om. Anonymkode: 8c94d...95f Takk 😊 bruker Nisim nå men hører at det ikke vil funke. Jeg skal teste recrea, det er jo veldig oppløftende å høre at det virker for deg. Anonymkode: 0b606...53f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 😊 bruker Nisim nå men hører at det ikke vil funke. Jeg skal teste recrea, det er jo veldig oppløftende å høre at det virker for deg. Anonymkode: 0b606...53f Nisim har ingen dokumentert effekt. Eneste virkestoffet med dokumentert er effekt er minoxidil. Som er virkestoffet i recrea forte. Jeg har ikkeårøvd Nisim, så sikker kan jeg ikke være. Men recrea forte hadde effekt på meg, men har hørt at alle ikke er like heldige. Så glad jeg var blant de heldige, vært et forsøk 😊 Anonymkode: 8c94d...95f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nisim har ingen dokumentert effekt. Eneste virkestoffet med dokumentert er effekt er minoxidil. Som er virkestoffet i recrea forte. Jeg har ikkeårøvd Nisim, så sikker kan jeg ikke være. Men recrea forte hadde effekt på meg, men har hørt at alle ikke er like heldige. Så glad jeg var blant de heldige, vært et forsøk 😊 Anonymkode: 8c94d...95f Jeg har ikke prøvd Nisim, Anonymkode: 8c94d...95f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå