Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har drømt nå flere netter på rad om en mann i en grå t-skjorte som følger etter meg og forstyrrer han. Nå våknet han atter en gang kjempe lei seg og sier at han ikke ønsker at denne mannen skal følge etter meg..

Hva kan dette bety? (og nei, det er ingen menn som følger etter meg, eller jeg har kontakt med eller noe i den duren) 

Anonymkode: ebcf6...677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan da følge etter deg? Legge an på deg, forfølge deg, plage deg? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke han vet helt selv, denne mannen plager han og følger etter meg. Jeg vil tro det er for å forføre meg og for å skremme vekk kjæresten fra meg.. 

Skrevet

Hm. Kanskje hans indre uro for å miste deg. Det er heller mer et symbol på en følelse enn en spesifikk person. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han vet helt selv, denne mannen plager han og følger etter meg. Jeg vil tro det er for å forføre meg og for å skremme vekk kjæresten fra meg.. 

Nettopp. Tolk heller situasjonen mer enn spesifikke detaljer.

AnonymBruker
Skrevet

Første gang han sa det lo jeg det bare vekk, andre gang gikk jeg faktisk gjennom følgere på sosiale medier (om det kunne være det han mente) 

Nå virket han bare oppriktig lei seg. Vi har gått gjennom mye som et par, og utrolig nok - helt tilfeldig, møtte vi på en mann på en tilstelning vi var på (som vi ikke kjente fra før) som sa uoppfordret til oss at vi kom til å møte masse konflikter, og han var usikker på om vi kom til å klare å holde sammen. Jeg tror dette er hva han er redd for, at det denne mannen sa stemte. 🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må legge til at denne mannen også sa til meg at selvom dette ikke var som hugget i stein, så fikk han følelsen av at mannen jeg er ment til å være sammen med er en mann jeg enda ikke har møtt. Dette har jeg ikke sagt til kjæresten min. Jeg elsker kjæresten min, derfor ser jeg ingen poeng i å uroe han unødvendig..

Så begynner han å drømme disse drømmene da... 

AnonymBruker
Skrevet

Men, da kan det vel være denne mannen på tilstelningen han drømmer om da. Han som sa at dere kommer til og oppleve mange konflikter og kanskje ikke kommer til å klare å holde sammen. Ordene ligger og gnager i underbevisstheten til kjæresten din og dukker opp i drømme.

Anonymkode: e446e...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...