AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Dersom dere hadde hatt noe spesielt dere likte seksuelt som partneren ikke ønsket å utføre, ville dette sette noe stopper for dere for å gå videre? Har datet en kar en stund nå, vi har det veldig bra sammen og god sex, men nå har det kommet frem at han er svært glad i rimming - noe jeg ikke liker. Har i utgangspunktet sagt jeg kan utføre dette en gang i blant, men kjenner jeg egentlig ikke har lyst likevel. Fullt klar over at om dette er et problem for mannen og vi klaffer på alle andre områder er det han sitt problem, men vil være interessant å høre andre sine synspunkter. Jeg ville blitt skuffet om min partner ikke ønsket å slikke meg, f.eks. men ville ikke latt det ødelegge... Anonymkode: 2de70...a0f
3lis3 Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom dere hadde hatt noe spesielt dere likte seksuelt som partneren ikke ønsket å utføre, ville dette sette noe stopper for dere for å gå videre? Har datet en kar en stund nå, vi har det veldig bra sammen og god sex, men nå har det kommet frem at han er svært glad i rimming - noe jeg ikke liker. Har i utgangspunktet sagt jeg kan utføre dette en gang i blant, men kjenner jeg egentlig ikke har lyst likevel. Fullt klar over at om dette er et problem for mannen og vi klaffer på alle andre områder er det han sitt problem, men vil være interessant å høre andre sine synspunkter. Jeg ville blitt skuffet om min partner ikke ønsket å slikke meg, f.eks. men ville ikke latt det ødelegge... Anonymkode: 2de70...a0f Da er jo spørsmålet om du er villig til å redde forholdet eller om han vil gi avkall på noe som er viktig for han. Hvis han synes det er viktig, ville jeg rådet han til å gå videre og finne ei anna jente. Hvis du nøler med å gjøre det når dere er nyforelska, slutter du i alle fall når det har gått en stund. Jeg er ingen samlivsekspert, men det høres ut som en skjev start.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Dersom vedkommende er svært glad i dette og du ikke så ser jeg ingen framtid i forholdet. Du vil mest sannsynlig aldri bli komforttabel med dette og når forelskelsen er over så vil du hate det. Han vil sikkert leve med det, men vil ha en profil på x-antall nettsider for å finne damer med nettopp denne fetisjen og han vil fylle den ved hver anledning. Finn deg en annen er mitt råd. Anonymkode: cc1ea...ae4 9
rampeguri Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Om det er noe du ikke vil i det hele tatt skal du ikke være med på det i det hele tatt, og da må han avgjøre om det er noe han kan leve uten. Men dere må snakke om det, og kanskje finne en måte å lage et kompromiss. Men hva kompromisset skulle være veit jeg ikke. Men dere må respektere at dere har forskjellige ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Hvis du ikke har lyst til det så skal du ikke gjøre det. Å slikke noens endetarmsåpningen, en meget bakteriebefengt kroppsdel om det ikke vaskes grundig, når man egentlig ikke har lyst til det kan ødelegge mye. Ikke bare ovenfor denne mannen, men i sexlivet ditt generelt. Man skal ha VELDIG lyst før man fører munnen sin mot noens rumpehull. Jeg har rimmet tidligere og jeg likte det. Men hadde jeg hatt et snev av tvil hadde jeg aldri gjort det. Har også ved flere tilfeller sagt nei når jeg har kjent at det ikke føles riktig, eller jeg har mistenkt at partner ikke er ren nok der bak til at jeg vil plassere min munn der. Anonymkode: f84ff...219 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Som voksen dame må jeg si at et forhold består av langt mer enn sex. Om du ikke ønsker å utføre rimming bør det være greit og langt i fra kroken på døren om alt ellers er på plass. Anonymkode: 28bd4...a49 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 En jeg datet før elsket dirty talk og ville gjerne at jeg skulle hviske dirty ting i øret hans under sex. Fikk det absolutt ikke til, og syns det var kleint og snodig. Han ville også jeg skulle få profil på nakenprat og sexchatte med andre menn, samt at han var en tilhenger av swinging. Ingenting av dette var noe særlig for meg, så jeg bestemte meg for å finne meg en annen. Veldig glad jeg gjorde det. Anonymkode: 1fe3c...953 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som voksen dame må jeg si at et forhold består av langt mer enn sex. Om du ikke ønsker å utføre rimming bør det være greit og langt i fra kroken på døren om alt ellers er på plass. Anonymkode: 28bd4...a49 Det er jeg helt enig i. Jeg er der at om det er noe som den andre part har et stortønske om som jeg ikkevil oppfylle kan han få fylt det ønsket et annet sted. Men da skal det være en fast person som oppfyller akkurat den biten, med tanke på sykdommer osv. Og VI TO skal være enige måten å løse det på. Og jeg må væretrygg på atdet er meg han vilha et forholdtil. Men jeg er også klar over at å løse det på den måten definitivt ikke passer for alle. Anonymkode: c4f68...799
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Eksen forsøkte å presse meg til ting jeg ikke ville jevnlig. Jeg sa nei, det frister meg ikke på noen måter, det er over min grense, og hver gang ble han skuffa og sur. Han godtok ikke et nei. Jeg er glad jeg stod på mitt. Kjæresten har også kommet med et par forslag jeg ikke er komfortabel med (enda, kanskje på sikt), men han respekterer et nei. "Du skal ikke gjøre noe du ikke vil bare for å gjøre meg glad". Han surmuler ikke. Og det er sånn det skal være. Om det hadde vært en dealbreaker for han kunne han ha gått, men livet er mer for han og meg enn bare sex heldigvis. Hvis han ikke kan godta at du ikke liker det, surmuler og blir irritert, så får dere ta en prat om det. Godtar han det ikke så er dere bare ikke kompatible. Anonymkode: cf102...7c7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom dere hadde hatt noe spesielt dere likte seksuelt som partneren ikke ønsket å utføre, ville dette sette noe stopper for dere for å gå videre? Har datet en kar en stund nå, vi har det veldig bra sammen og god sex, men nå har det kommet frem at han er svært glad i rimming - noe jeg ikke liker. Har i utgangspunktet sagt jeg kan utføre dette en gang i blant, men kjenner jeg egentlig ikke har lyst likevel. Fullt klar over at om dette er et problem for mannen og vi klaffer på alle andre områder er det han sitt problem, men vil være interessant å høre andre sine synspunkter. Jeg ville blitt skuffet om min partner ikke ønsket å slikke meg, f.eks. men ville ikke latt det ødelegge... Anonymkode: 2de70...a0f Må du slikke bak der da? Kan du ikke bare bruke fingre og masse fukt? Skjønner godt at du ikke vil!!! Håper han har god hygiene og ikke lukter dritt/svette/metall. Anonymkode: 1e424...c8e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 Dette er nasty. Sorry menn en hetero mann som vil at du slikker rumpehullet hans.. Hadde jeg ALDRI utført! Anonymkode: 4eda6...798 5
Gjest MrTeddy29 Skrevet 19. juli 2020 #12 Skrevet 19. juli 2020 tenk deg dette da: Om en fyr ikke liket og slikke, hadde du takla og vært uten i et forhold?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #13 Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, darkrobin28 skrev: tenk deg dette da: Om en fyr ikke liket og slikke, hadde du takla og vært uten i et forhold? Ikke akkurat sammenlignbart da. Men ja, men hadde da ikke gitt bj. Gi og ta på "Like" områder. Men jeg hadde lett gitt hva som helst seksuelt om resten passet, sex er ikke i de viktige faktorene i et forhold. Anonymkode: f29da...f81
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #14 Skrevet 19. juli 2020 36 minutter siden, darkrobin28 skrev: tenk deg dette da: Om en fyr ikke liket og slikke, hadde du takla og vært uten i et forhold? Vil si det er en stor forskjell på vanlig oralsex og rimming. Rimming byr på andre bakterier og er mindre utbredt. Anonymkode: 2de70...a0f 2
burgut Skrevet 19. juli 2020 #15 Skrevet 19. juli 2020 Jeg tenker som deg,hadde blitt skuffet,men kan fint leve uten om resten er bra. Ikke alle digger å gjøre sånne ting. Det kan jo også føles/bli mer aktuelt/fristende over tid...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #16 Skrevet 19. juli 2020 Å bli slikka i rumpa er ikke viktig, så jeg håper ikke dette betyr slutten på forholdet deres... Men igjen..da får du jo sett at forholdet kanskje ikke var noe å satse på heller Anonymkode: 8d052...926
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #17 Skrevet 19. juli 2020 Det finnes et par ting som jeg elsket under sex, men som min mann ikke kan gjøre pga en fysisk funksjonshemming. For meg er i alle fall viktigere å være sammen med akkurat ham enn å gjøre akkurat det. Hvis ei tunge i rumpa er viktigere for ham enn deg er ikke forholdet noe å satse på uansett. Anonymkode: e935a...5e1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #18 Skrevet 19. juli 2020 Jeg tenker at du bør finne ut av om det er rimming i seg selv han tenner på, eller kos og berøring ved alalen, fordi det er et følsomt område. Jeg kan finne på å rimme mannen min av eget påfunn. Selvfølgelig når han er helt nydusjet og ren. Han liker det godt, som han egentlig liker å bli berørt og kjælt med på det meste av kroppen. Det er også en fin og deilig ting mellom oss at vi begge liker å stimulere mer enn bare kjønnsorganer, men virkelig oppdage andre måter å pirre hverandre på. Selv om min mann liker det godt er det ikke rimming i seg selv som er saken, men å bli kjælt med og berørt. Han ville ha samme opplevelse av det om jeg brukte olje og hånden. Altså et følsomt område kan pirres på ulike måter. Er det imidlertid rimming i seg selv som er det som tenner ham, ikke bare det å få dette området stimulert, så er det ikke like enkelt å erstatte det med annen stimulering, men jeg tenker likevel at dette ikke betyr at dere ikke kan gå videre. Om han er veldig nøye på hygiene, du får tid på deg til å bli trygg og komfortabel med at det ikke innebærer lukt og smak, og blir så komfortabel med ham og hans seksualitet at det ikke koster deg mye å gi ham noe for hans del, kanskje til og med kan lære deg å like å ha noe spesielt å pirre ham opp med, så kan dette bli en helt grei ting å forholde seg til. Min mann har en ting han tenner utrolig på som egentlig ikke er noe jeg synes særlig om, men jeg liker likevel at han har noe slikt. Det er kjekt og deilig for meg også å pirre ham med dette innimellom, og opplever hvordan han nyter. I utgangspunktet noe som ikke gir meg noe, men det gjør det likevel nå, i hvor fascinerende og herlig det er å få ham til å bli gal av kåthet og nytelse. Det er jo egentlig mye man gjør for hverandres nytelse i et forhold, hvor det er det at den andre nyter som er det herlige ved det. Er slikt begge veier ser jeg det egentlig som noe positivt at partner har noe som er virkelig himmelen for ham. Det gir en mulighet til å gi himmelen til en man virkelig ønsker å gi nytelse. Overfokus og krav angående nærmest hva som helst blir imidlertid kjedelig. Et ønske om rimming er ikke nødvendigvis et problem, iallefall ikke om det egentlig er hvilken som helst stimulering av analen han liker, men uansett hva som ønskes blir det ofte et problem om det ikke er et ønske egentlig, men noe nødvendig. Jeg hadde en eks som trengte noe spesielt HVER gang vi hadde sex. Ikke noe ufint eller ekkelt, men det blir veldig kjedelig og rutinepreget når noen MÅ ha sex/stimulering på en spesiell måte HVER gang. Da begynte jeg å hate det. Like noe derimot... normalt ikke et problem. Heller en fordel at partner har noe som man innimellom kan pirre ham/henne ekstra med. Et triks å bruke for å virkelig få partner til å bli gal av nytelse. Anonymkode: 49fb8...01b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #19 Skrevet 19. juli 2020 Er han villig til å leve uten det da? Det er da et helt legitimt spørsmål du må tørre å stille når dere snakker om det. Jeg har mine «kinks», noen kan jeg sikkert leve uten, andre ikke. Men det ville i stor grad vært en dealbreaker. Hvordan jeg identifiserer meg seksuelt er en stor del av meg og i et forhold jeg ønsker skal vare livet ut er jeg ikke interessert i å utelukke mye av det som tenner meg. Du må være veldig tydelig på hva du faktisk vil her, eller rettere sagt ikke vil. Så får det være opp til ham hva som betyr mest. Anonymkode: 5bacd...d50
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #20 Skrevet 19. juli 2020 Ingen normal mann forlanger at kjæreste/kone skal rimme. Uhygienisk og nasty. Anonymkode: 1c24f...d95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå