AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Hei, jeg opplever at hver gang jeg blir kåt så får jeg en veldig sterk smerte i vaginaen. Jeg merker at smerten alltid går over når jeg begynner å bli våt. Jeg lurer på om det har noe med at kroppen min reagerer sent på å produsere lubrikasjon? Jeg pleier som oftest bare å få meg selv til å komme med en gang også venter jeg i et par minutter til smerten går over. Jeg er fortsatt jomfru. Har noen andre opplevd dette? Vet noen hva dette kan være eller hvorfor dette skjer? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet? Jeg synes det ødelegger ganske mye med tanke på at jeg ikke en gang klarer å lese sex scener som dukker opp i bøker uten å få veldig vondt. Anonymkode: b630f...9f2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Kanskje du kan finne noe her: https://nhi.no/sykdommer/kvinne/seksuelle-tema/seksuelle-smertetilstander-hos-kvinner/ Anonymkode: 1d28c...3ff
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Du bør oppsøke fastlegen din og be om henvisning til gynekolog, for dette er ikke normalt. Anonymkode: ebbb5...c91
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan finne noe her: https://nhi.no/sykdommer/kvinne/seksuelle-tema/seksuelle-smertetilstander-hos-kvinner/ Anonymkode: 1d28c...3ff Jeg masturberer aldri med vaginaen, om det gir mening. Jeg holder meg til klitorisen. Derfor jeg synes det er litt rart med smerten ettersom den ikke er knyttet til at noe går inn i vaginaen. Anonymkode: b630f...9f2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør oppsøke fastlegen din og be om henvisning til gynekolog, for dette er ikke normalt. Anonymkode: ebbb5...c91 Jeg har vurdert dette, men fastlegen min er en eldre mann. Jeg synes slike ting er veldig vanskelig å ta opp med folk siden det er flaut og ukomfortabelt for meg. Anonymkode: b630f...9f2
byh1 Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg opplever at hver gang jeg blir kåt så får jeg en veldig sterk smerte i vaginaen. Jeg merker at smerten alltid går over når jeg begynner å bli våt. Jeg lurer på om det har noe med at kroppen min reagerer sent på å produsere lubrikasjon? Jeg pleier som oftest bare å få meg selv til å komme med en gang også venter jeg i et par minutter til smerten går over. Jeg er fortsatt jomfru. Har noen andre opplevd dette? Vet noen hva dette kan være eller hvorfor dette skjer? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet? Jeg synes det ødelegger ganske mye med tanke på at jeg ikke en gang klarer å lese sex scener som dukker opp i bøker uten å få veldig vondt. Anonymkode: b630f...9f2 Prøve å ha sex,kanskje hjelper deg
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 9 minutter siden, byh1 skrev: Prøve å ha sex,kanskje hjelper deg Litt vanskelig. Kommer neppe til å skje i den nærmeste tid. Har ingen jeg er interessert i og er ikke helt klar for det enda. Anonymkode: b630f...9f2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Gammel tråd, men svarer likevel. Det er helt normalt å være så kåt at det gjør vondt inni vaginaen. Kåtheten skjer i hjernen når man ser eller leser noe seksuelt, og man kan oppleve å bli så kåt at det gjør «vondt», trenger ikke å ha noe der inne for å kjenne dette. Hadde det ofte sånn selv når jeg var jomfru. Etter du har hatt sex en del avtar spenningen og du blir ikke såå kåt lenger 😉 Anonymkode: ccaa1...e1e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gammel tråd, men svarer likevel. Det er helt normalt å være så kåt at det gjør vondt inni vaginaen. Kåtheten skjer i hjernen når man ser eller leser noe seksuelt, og man kan oppleve å bli så kåt at det gjør «vondt», trenger ikke å ha noe der inne for å kjenne dette. Hadde det ofte sånn selv når jeg var jomfru. Etter du har hatt sex en del avtar spenningen og du blir ikke såå kåt lenger 😉 Anonymkode: ccaa1...e1e Jeg kan fremdeles bli så kåt at det gjør vondt. Oftest når min mann har vært borte, og litt lenge siden sex. Skjer selv om jeg onanerer jevnlig mens han er borte. Det er bare ordentlig sex som kan fikse det. Mener ikke at du skal ha sex før du er klar for det ts. Best å vente til man er klar, selv om det kan bli litt ubehagelig innimellom. Det er normalt. Anonymkode: 4727e...234
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Jeg opplever smerte med kåthet. Men kun akkurat i starten. Det kjennes ut som mensensmerter. Akkurat som at livmora har litt kramper. Dette skjer om jeg ex. lese noe litt erotisk og det tenner meg, så kramper, før det så roer seg ned etter 5-10 min, og så er det ikke lengre er problem, før etter at jeg har hatt orgasme, da kommer krampene tilbake i varierende grad. *Jeg har endometriose. Anonymkode: f601e...e43
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Skrevet 10. april 2022 Det er vel blodet som strømmer til vagina og gjør klar for sex. Helt normalt. Anonymkode: 797de...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå