AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Når vi er hjemme til svigers går alltid min samboer i faren sin klesskap og låner klær. Han og broren slenger og bare klærne på gulvet eller benken på badet, og mor fikser. Så tar de seg en bokser fra den felles truse-skuffen. Blir litt irritert, for jeg har sett broren ha på seg bokseren som jeg har kjøpt til min samboer. Dette er menn i midten av 30 årene.. Normalt? Anonymkode: 538c1...dee
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Ikke normalt for meg, men det virker jo som at det er helt normalt for de... Jeg bruker ikke andres klær og spesielt ikke undertøy - selv om det er vasket aldri så mye. Anonymkode: 42575...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Min mann og brødrene rullerer tydeligvis på klærne til hverandre. Her mangler det noe støtt, og jeg finner ting som ikker er hans. Hender og han kommer hjem med en av genserne til faren og. Er jo miljøvennlig og greit da. Da er de fire stykker som bruker klærne til hverandre, så slipper de å kjøpe så mye nytt. Anonymkode: 97d1c...478 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Mannfolk er nok ikke så nøye på slikt..De er jo tross alt i nærmeste familie så kanskje han synes at det bare er "koselig" å ha på seg farens og brorens klær. Anonymkode: 74c16...01f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Mannen og brødrene har ikke akkurat felles klær slik ts beskriver, men det arves og byttes på kryss og tvers. En har kanskje slanket seg noen kilo, og dressen henger som en sekk på han. Men den passer perfekt til storebror. Mannens mc-jakke ble plutselig for liten, så den gikk i arv til en av de andre. Den eneste som ikke får være med på moroa er minstemann. Han er nemlig, i motsetning til brødrene, 2 meter høy og tynn som en flaggstang (og den eneste som muligens kunne ha brukt farens klær). Svigerfar fleiper med at minstemann er den eneste han er sikker på er hans, og at han gjerne skulle ha visst hvor de 4 eldste har fått det røde håret fra. Anonymkode: 12919...652 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Tenk om du hadde lært deg rett bruk av preposisjoner. Din samboer låner klær AV sin far, ikke TIL sin far. Og dere er å besøk HOS svigers. Anonymkode: 36a69...471 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk om du hadde lært deg rett bruk av preposisjoner. Din samboer låner klær AV sin far, ikke TIL sin far. Og dere er å besøk HOS svigers. Anonymkode: 36a69...471 Jeg synes egentlig det er en uting å pirke på grammatikk, men her gjør jeg et unntak. Denne feilen endrer jo betydningen av setningen helt. Anonymkode: 694f6...330 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 Når jeg er på besøk hos mine foreldre, så låner jeg lett truser og sokker av moren min. Jeg har flere venninner som gjør det samme. Vi kommer alle fra familier som er veldig nære - slike "her tisser vi med døra åpen"-familier. Anonymkode: 5f9bb...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå