Gå til innhold

Hvor f kan man campe i nærheten av Leangen travbane (Trondheim)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på Rammstein neste år. Har hatt billetter i et år, men har ikke fått tak i ny overnattingsplass etter konserten ble flyttet. Nå er alt selvsagt booket.

Alternativt er da camping med bobil eller telt (worst case så får vi sove i bilen). Men er der noen passer i nærheten man eventuelt kan stå? Finner lite på maps og bookingsider, så alle tips fra lokale blir satt stor pris på:)

Anonymkode: b9d42...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er lov, men det er jo badestrand like ved der da som du sikkert kan ligge. Rotvollfjæra. Har sett en del telt der før, men ikke så mange som det vil komme under denne konserten. Bobil eller vogn er værre er jeg redd.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Vet ikke om det er lov, men det er jo badestrand like ved der da som du sikkert kan ligge. Rotvollfjæra. Har sett en del telt der før, men ikke så mange som det vil komme under denne konserten. Bobil eller vogn er værre er jeg redd.

Åh, er du trønder? 🥰

Anonymkode: d480b...458

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at du helst vil være i gåavstand til travbanen? Bor i Trondheim, men er ikke akkurat lommekjent. 

Anonymkode: 38b5f...c58

Skrevet

Har du sjekket ut storsand camping? Ikke akkurat gåavstand til Leangen men 🙊

AnonymBruker
Skrevet

IKEA Leangen, mener å ha hørt at man kan campe på IKEA med bobil

Anonymkode: a4ad6...784

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKEA Leangen, mener å ha hørt at man kan campe på IKEA med bobil

Anonymkode: a4ad6...784

Jeg ser bobiler der hver gang jeg er der. Ganske sikker på at hele, eller deler av den, er reservert for bobiler. Jeg vet ikke om det er lov å stå over natten da. Men disse plassene vil vel være populære, det er jo 100 m unna, så man bør kanskje ankomme noen dager i forveien?

Telt er litt vanskeligere. Det er vel bare lov å sette opp telt i marka. Det går buss til Dragvoll/Estenstadmarka ikke langt unna da :)

Anonymkode: 2e154...523

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...