AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Må man laste opp politiattest ved bachelor i psykologi. Jeg søkte en rekke ulike studier, og i meldingen fra samordna stod det at politiattest kreves for et av studiene, men ikke spesifisert hvilket. (Mistenker at det kanskje var bv.ped). hva skjer dersom jeg ikke rekker å laste opp politiattest før fristen går ut, kan jeg levere den ved studiestart? (Psykologi på UiO) Anonymkode: 80a8e...229
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Du kommer jo bare inn på et studie. Om det studie krever politiattest må du søke om det, og laste opp/sende. Det kommer opp når du takker ja til studieplass Anonymkode: 82b32...626
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kommer jo bare inn på et studie. Om det studie krever politiattest må du søke om det, og laste opp/sende. Det kommer opp når du takker ja til studieplass Anonymkode: 82b32...626 Javel, stod bare at et av studiene jeg har søkt på krever politiattest. Jeg har takka ja, og kom ikke opp noe om det da Anonymkode: 80a8e...229
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kommer jo bare inn på et studie. Om det studie krever politiattest må du søke om det, og laste opp/sende. Det kommer opp når du takker ja til studieplass Anonymkode: 82b32...626 Finner heller ikke noe om dette pp UiO sine hjemmesider Anonymkode: 80a8e...229
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Jeg studerer profesjonsstudiet i psykologi ved NTNU og måtte levere inn vandelsattest/politiattest ved studiestart. For å kunne delta i praksis må du ha vandelsattest, ellers får du ikke delta i praksis. Litt usikker på hva som gjelder for bachelorprogrammet, men dere har jo ikke praksis i studieprogrammet, så litt usikker på om dere må levere inn attest. For oss kan det føre til forsinkelse ettersom vi ikke får delta i praksis før politiattest er levert, så det må leveres ved studiestart. Anonymkode: 45f70...a23
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #6 Skrevet 18. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer profesjonsstudiet i psykologi ved NTNU og måtte levere inn vandelsattest/politiattest ved studiestart. For å kunne delta i praksis må du ha vandelsattest, ellers får du ikke delta i praksis. Litt usikker på hva som gjelder for bachelorprogrammet, men dere har jo ikke praksis i studieprogrammet, så litt usikker på om dere må levere inn attest. For oss kan det føre til forsinkelse ettersom vi ikke får delta i praksis før politiattest er levert, så det må leveres ved studiestart. Anonymkode: 45f70...a23 Ganske sikker på at de som studerer bachelor ikke må levere politiattest. Har kommet inn på profesjon, men skjønner ikke hvor man skal laste opp politiattesten. Eller skal man ta den med fysisk første studiedag? Lite info foreløpig angående det, men man får kanskje mer etter hvert. Anonymkode: 11387...636
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Jeg går bachelor i psykologi på NTNU. Aldri hørt noe om politiattest, det er kun for profesjonsstudentene fordi de skal ha klienter. Bachelorgrad er kun teori. Anonymkode: be210...3de
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at de som studerer bachelor ikke må levere politiattest. Har kommet inn på profesjon, men skjønner ikke hvor man skal laste opp politiattesten. Eller skal man ta den med fysisk første studiedag? Lite info foreløpig angående det, men man får kanskje mer etter hvert. Anonymkode: 11387...636 Hør med studiestedet ditt. Her måtte den leveres i papirform. Lurt å søke om attest med engang du kommer inn, da det kan ta noen uker før du får den. Anonymkode: 45f70...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå