Gå til innhold

Sex i ff forhold og ons!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare slikking, penetrering, suging og spruting? 

Ingen kos, kyssing og beføling? 

Anonymkode: 29179...4dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare slikking, penetrering, suging og spruting? 

Ingen kos, kyssing og beføling? 

Jeg har en del faster FF og i tillegg masse ONS. Jeg koser, kysser og beføler dem masse. Som om vi er kjærester der og da. 

AnonymBruker
Skrevet

Som om vi er kjærester der og da, ja. Det høres kanskje rart ut, men de ekstremt dype tingene alterego og trolita skrev om i tråden "hva er det beste med sex for deg?" er ting jeg har følt litt av både med ff og ons. Fordi jeg går fullt og helt inn i det, igjen, som om vi var kjærester. Men så har det jo noe med partnerne man velger for "tilfeldig" sex også. Det blir liksom sykt attraktive folk som man VIL kysse og kose med når man først har dem nakne i senga, haha.

Anonymkode: f09a4...45e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fast ff. Og ja, er som jeg har kjæreste for en ettermiddag/kveld når vi treffes. Lager mat, ser film, overnatter hos hverandre og har sex. Koselig! Ellers hadde jeg ikke fått noe særlig ut av det.

Anonymkode: b7896...ecd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fast ff. Og ja, er som jeg har kjæreste for en ettermiddag/kveld når vi treffes. Lager mat, ser film, overnatter hos hverandre og har sex. Koselig! Ellers hadde jeg ikke fått noe særlig ut av det.

Anonymkode: b7896...ecd

Ja, nettopp. Masse kos her også. Faktisk ikke så viktig med samleie for noen av oss, men masse kropp og fingerarbeid.

Anonymkode: 7ee37...e4f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...