AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Når kom dere som har revna i gang med trening igjen? Jeg revna i grad 2... 6 uker etter fødsel merker jeg det fortsatt når jeg går... Blir det bedre?? Anonymkode: 12c37...e11
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Jeg revna gooodt etter første som ble tatt med tang (klippet og), måtte sy langt oppi huttiheiten og ned mot rumpa, men kunne løpe etter 10 dager uten problem. Det jeg prøver å få frem er at alle er forskjellige og må kjenne det an på kroppen selv. Med andre sydde jeg ingenting, men syntes underlivet var sårere da. Go figure? Anonymkode: 3d426...2f6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg revna gooodt etter første som ble tatt med tang (klippet og), måtte sy langt oppi huttiheiten og ned mot rumpa, men kunne løpe etter 10 dager uten problem. Det jeg prøver å få frem er at alle er forskjellige og må kjenne det an på kroppen selv. Med andre sydde jeg ingenting, men syntes underlivet var sårere da. Go figure? Anonymkode: 3d426...2f6 Ja alle er ulike... Etter 9 mnd kan jeg ennå ikke løpe uten at det «river» i arrene, jeg revna mye og ble klippet også 🤷🏽♀️ TS du må kjenne på det selv - men jeg fikk beskjed på barsel om å ta det rolig og ikke løfte/bære/belaste mer enn nødvendig første 6 uker. Men her var det som sagt plagsomt mye lenger enn det. Anonymkode: b845b...4cb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Jeg revnet grad 2, og mye på innsiden. De brukte to timer på å sy det i hop. Men merket kun litt riving i stingene når jeg bæsjet, kjente ingenting ved trening eller gåing. Så det er nok noe du må kjenne selv. Anonymkode: 0ade9...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå