AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #61 Skrevet 19. juli 2020 Selvfølgelig kan han gå ut av og til, og det kan du også. Anonymkode: 6c912...aa4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #63 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner heller ikke din tankegang. Skal man virkelig sitte sammen i sofaen HVER kveld i 9 mnd? Glem bytur og alkohol - det virker som bare det å finne på noe hver for seg er et problem. Tenker du det er å ta hensyn å skulle være sammen dag ut og dag inn? Dette er vel heller oppskriften på samlivsbrudd... Ts har allerede sagt at det er ikke alkohol som er problemet. Anonymkode: abc19...67b Jeg skriver at partner kan være med kompiser på dagtid uten alkohol og byturer? En mann kan godt ofre byturer og alkohol i noen måneder dersom den gravide ikke er komfortabel med det - man er to om og få barn. Min har ikke interesse av å dra på byen, men var på guttekvelder og tok seg noen øl en gang i blant mens jeg var gravid. Han skulle også på hyttetur men ble hjemme grunnet dødsfall i nær familie. Så jeg har ikke holdt min mann fanget i hjemmet pga jeg var gravid, men han brukte frivillig store deler av tiden sin sammen med meg og familie. Han har tross alt selv valgt at han skulle bli pappa. Anonymkode: 1d2b1...7a4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #64 Skrevet 19. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver at partner kan være med kompiser på dagtid uten alkohol og byturer? En mann kan godt ofre byturer og alkohol i noen måneder dersom den gravide ikke er komfortabel med det - man er to om og få barn. Min har ikke interesse av å dra på byen, men var på guttekvelder og tok seg noen øl en gang i blant mens jeg var gravid. Han skulle også på hyttetur men ble hjemme grunnet dødsfall i nær familie. Så jeg har ikke holdt min mann fanget i hjemmet pga jeg var gravid, men han brukte frivillig store deler av tiden sin sammen med meg og familie. Han har tross alt selv valgt at han skulle bli pappa. Anonymkode: 1d2b1...7a4 Ts har sagt at partner ikke drikker alkohol. Så da er problemet ditt at det er på kveldstid da? At så lenge det er på dagtid er det greit å finne på noe med andre 🤷🏻♀️ Jeg er helt enig i at man er to om å bli foreldre, men jeg synes folk kommenterer til det sykelige at man skal holde seg hjemme i solidaritet. Det er ingen som har nevnt at man skal ut og fly hver helg under en graviditet. Men det må da være lov å kunne være sammen med vennene sine, og ikke alltid være sammen som et par - enten dette er på dagtid, kveldstid, på byen eller på besøk hos noen. Anonymkode: abc19...67b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #65 Skrevet 19. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts har sagt at partner ikke drikker alkohol. Så da er problemet ditt at det er på kveldstid da? At så lenge det er på dagtid er det greit å finne på noe med andre 🤷🏻♀️ Jeg er helt enig i at man er to om å bli foreldre, men jeg synes folk kommenterer til det sykelige at man skal holde seg hjemme i solidaritet. Det er ingen som har nevnt at man skal ut og fly hver helg under en graviditet. Men det må da være lov å kunne være sammen med vennene sine, og ikke alltid være sammen som et par - enten dette er på dagtid, kveldstid, på byen eller på besøk hos noen. Anonymkode: abc19...67b Mitt problem er ikke det, nei. Som sagt har min mann vært på guttekvelder, med og uten alkohol, mens jeg var gravid. Men om det er det ts ikke liker, så går det jo an og finne på ting på dagtid som ikke inkluderer alkohol og byturer. Jeg er helt enig i at man må kunne være med venner, uavhengig av graviditet. Anonymkode: 1d2b1...7a4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #67 Skrevet 20. juli 2020 Er det ikke et problem så må man før gudsnavn laget et. Bevares meg før mange rare tråder det hat vært i det siste her forumet. Selvsagt skal nå mannen få lov til ta seg en tur på byen med kompisene sine uavhengig han drikker eller ei. Hadde fått helt hetta av å hadd en mann gående hjemme i 9 mnd bare fordi jeg er gravid. Anonymkode: f7574...f85
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #68 Skrevet 20. juli 2020 Jeg har ikke noe behov for at han skal sitte hjemme å holde meg i hånden og dulle med meg fordi jeg er gravid. Det kan han heller få lov til når termin nærmer seg. Han må få ha et liv utenom meg. Anonymkode: 6c7e8...c13
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #69 Skrevet 20. juli 2020 På 18.7.2020 den 21.35, AnonymBruker skrev: Lurer på hva dere synes om menn som går ut på byen mens kvinnen hjemme går gravid? Synes selv det føles rart men lar han gå ut når han vil.... hva mener dere? Anonymkode: d67d3...e4b Hm... skal en mann sitte inne i 10 mnd fordi vi er gravide? Går du ikke ut selv?? Altså uten å drikke. Hvorfor skal man sitte hjemme, noen av partene? La nå iaf menn nyte sin frihet til det siste, det er viktig for dem. De skjønner at løpet nå er kjørt ang det og at de har en ny sjef til de er gamle og grå. Så la dem da kose seg! Kanskje ikke rett før termin hvis de absolutt MÅ drikke, men selv dagen før termin kan de vel fint ta en tur ut så lenge der er edru... ser ikke problemet i det hele tatt. Anonymkode: b5684...822
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #70 Skrevet 20. juli 2020 Om mannen vil ta seg en tur ut, med eller uten alkohol inne i bildet, så er det selvsagt helt greit. Det er mulig jeg bet ham kjøre til ev fest når terminen nærmer seg, slik at han kan komme kjapt hjem edru dersom det skulle bli behov for det. Anonymkode: 293f9...c8d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #71 Skrevet 23. juli 2020 ja, jeg har vært med jeg også. Faktisk oppfriskende å være edru på byen. Husker alt, observerer bedre, sier ikke så mye dumt osv:) Anonymkode: 1c16d...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå