AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Jeg har bare vært hjemme hele ferien. Har riktignok fått pusset opp soverommet, men utenom det har jeg ikke gjort noe. Jeg har ikke hatt mulighet til å invitere folk på besøk fordi leiligheten har sett ut som et rot pga oppussingen. Nå ser jeg på snapchat at folk jeg anser som "venner" har en storfest sammen, og jeg er ikke invitert. Føler meg så nedfor 😔 Anonymkode: 0ede9...518
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Huff kjenner følelsen. Men, bra du fikk pusset opp god følelse det og. Er ferien over nå? Anonymkode: 7e022...1da
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Har du tatt noe initiativ for å finne på noe med noen utenfor hjemmet ditt da? Anonymkode: f861d...f23
semperflorens Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Ser ikke at få ferieaktiviteter og ikke bli invitert på fest har noen sammenheng?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Inviter til noe selv! Visste de andre at du var hjemme? Hvem var det som inviterte? Vet du hvem som inviterte så vet du hvor du har denne personen. Vi er en "gjeng," men noen av oss er nærmere enn andre, og det er derfor ikke sånn at alle inviteres med hver gang. Det er ikke alltid man har lyst til å være så mange, og da må det være lov. Og du, det å ikke ha gjort noe spesielt i ferien er en kjempeferie for meg! Det er jo da man har fri fra alt. Anonymkode: 3fadc...0a3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Har ikke gjort noe jeg heller, men det gjør meg ingenting. Men jeg forstår ikke helt hva festing har med ferie å gjøre
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Jeg antar at det at du har pusset opp soverommet ikke har vært til hinder for å gjøre andre ting med venner, f eks gå fjelltur, gå på kafe, ta en kaffe i parken? Om du har brukt unnskyldningen "Jeg pusser opp soverommet" for ikke å ta initiativ til samvær med vennene dine, er det kanskje en grunn for at de ikke ser det helt nødvendig å invitere deg. Du vet, et nei er ok 1 - 2 ganger, men bikker det 3 - 4 ganger, blir det en vane. Anonymkode: c6556...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå