Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av dermalogica rens , huden min har blitt umulius. Jeg har masse små sorte prikker rundt nesen og ved haken. Og økning i antall porer Jeg har tørr hud, og bruker intensive moisture balance til vanlig. Til rens bruker jeg clarins toner og rensemelk per idag (tørr hud) . På morgen og kveld. Jeg legger en rensemaske fra decleor engang ukentlig , og peeler engang ukentlig. Huden min er rødflammete ved enkelte anledninger nå Jeg tenkte på følgende produkter : Essential Cleansing Solution Multi-active Toner ( men dette bare sprayes på og dras av med bomullspad eller?) Gentle Cream Exfoliant
Gjest Mito24 Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Kanskje du bare skulle la den være i fred en stund. At den er rødflammete, kan indikere at nervesensorene er irriterte og du gjør bare vondt verre med å lasse på med det ene udokumenterte vidunderproduktet etter det andre.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 den er ikke så ille rødflammete hele tiden, men kan ha en tendes til og bli det
Gjest Mito24 Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Jenter skal absolutt bruke så mange forskjellige hudprodukter, men til tross for dette, har de sjelden finere hud enn gutter (når sminken er borte, vel å merke).
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #5 Skrevet 13. juli 2005 Det beste du kan gjøre, er å la huden være i fred en stund. Den høres rett og slett stresset ut. Eventuelt kunne du prøve Ultracalming Cleanser, og IKKE bruke noen krem om natta. Jo mer du herjer med den, jo verre vil det bli.
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #6 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er ikke enig i det noen andre skriver om å ikke gjøre noenting... Men jeg vil foreslå noen andre produkter enn dem du har listet selv: Ultracalming cleanser (morgen og kveld) Soothing protection spray (morgen og kveld etter rens, brukes på samme måte som multi active toner: sprayes på og dras IKKE av med bomullspad) Daily microfoliant (annenhver dag, helt genial!) Intensive moisture balance (som du allerede bruker)
Tigi Skrevet 13. juli 2005 #7 Skrevet 13. juli 2005 Jeg tenkte på disse produktene da jeg leste innlegget ditt, og ser at de allerede er foreslått. Huden din vil bli klarere og rolig! Ultracalming cleanser Soothing protection spray Daily microfoliant Intensive moisture balance
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #8 Skrevet 13. juli 2005 Takk! Skal sjekke ut det.. som dere ser får huden min litt fra hver leverandør.. så jeg hadde ikke tenkt herje med den så mye. Bør jeg kutte rensemaske ukentlig da eller?
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #9 Skrevet 13. juli 2005 Har du prøvd Skin Smoothing Cream? Jeg har også tørr hud, og bruker SSC om sommeren, IMB resten av året. Kanskje kremen er for rik for denne årstiden.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #10 Skrevet 13. juli 2005 Nei har ikke det..Burde vel kansje prøve det da..Trodde ikke den var rik nok nå har jeg hvertfall bestilt soothing spra og ultracalming cleanser i første omgang. Jeg spiser jo 1200 mg med linfrø og fiskeolje som supplement innenifra også som fir vewldig mye mykere hud
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #11 Skrevet 13. juli 2005 Nei har ikke det..Burde vel kansje prøve det da..Trodde ikke den var rik nok nå har jeg hvertfall bestilt soothing spra og ultracalming cleanser i første omgang. ← Den er verdt forsøket, i hvertfall. Konsistensen er litt tykkere enn IMB-kremen, og den gir nok fukt og fett til den tørre huden min nå om sommeren. Og så synes jeg den er det eneste Dermalogica-produktet som lukter halvveis godt. Soothing-sprayen syntes jeg var en klissete affære. Verdens beste beroligende ansiktsvann kommer fra Phytomer (essentialdayspa) og heter Rose Dew.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har jobbet med Dermalogica et par år og syns, i følge det du beskriver, at du skal bruke special cleansing gel(husk to ganger om morgen+2 ganger om kvelden), denne rensen er for kombinasjon-normal hud. ultracalming cleasner som jeg ser har blitt anbefalt er for en miljø-sensitiv hud. Daily microfoliant er så mild at den kan brukes en gang om dagen, som krem kan du bruke skin smoothing cream om sommer og intensive moist.bal. om vinteren. husk også kuldekrem!!!!!i tillegg har Dermalogica boostere og serum som kan hjelpe deg. Medicating clearing gel, skin renewal booster eller sebum control serum vil hjelpe på sorte prikker. vil også anbefale deg en maske en gang i uken, f.eks. multivit.power recovery masque som gir masse næring til huden, eller skin hydrating gel. MEN det beste du kan gjøre er å bestille en time hos en hudpleier å få en ordentilg analyse av huden din. da får du best mulig veiledning. utklemming er standard rutine i en hudpleiebehandling så da får du også fjernet masse komedoner:) det gjør vondt der og da, men er såååå digg etterpå utifra det du har bestillt, er rekkefølgen; rens 2x, spray med soothing prot.spray og krem over dette...vil anbefale deg multi-active toner i stedenfor prot.spray btw:) husk at det skal minimalt med produkter til for at de skal fungere maksimalt. en liten flaske med rens er ment å vare i 6.mnd. om du merker du blir tørr el. kan det hende at du bruker for mye av produktet. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå