AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #41 Skrevet 19. juli 2020 Hva er det med tankepolitiet her egentlig? TS er tydelig på at det er TANKER og ikke PLANER. Er det ikke lov til å ha en tankeprosess? På veien til et riktig svar må det da vel være lov se på flere alternativer? Når det er sagt, så hadde jeg ikke involvert meg med en dame som har et uttalt ønske om barn. Men igjen, det må vel være lov til å ha tanker? Anonymkode: 7cb5d...caa 3
Cer3s Skrevet 19. juli 2020 #42 Skrevet 19. juli 2020 Nei sånt gjør man bare ikke! Det er rett og slett ondskapsfullt å lure noen sånn! Både ovenfor kjæresten din og ett potensielt barn.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #43 Skrevet 19. juli 2020 Enten må du få han med på å få barn innen få år, eller så må du gjøre det slutt nå og finne en annen som vil ha barn. Vær brutalt ærlig, ellers må du innstille deg på å forbli barnløs. Hvorfor er det så mange som henger seg opp i at TS ikke ønsker assistert befruktning? Jeg kunne heller aldri ha benyttet meg av sæddonasjon, ikke alle som er for det! Og nei, jeg synes heller ikke det er greit å lure noen! Anonymkode: 0142d...aee 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #44 Skrevet 19. juli 2020 Det første du må gjøre Ts er å få 100% avklart hva han tenker om flere barn i fremtiden. Hvis han absolutt ikke vil ha flere barn, så bør du la han gå, og så finner du deg en kjæreste som har samme barneønske som deg ❤️ Du kaster bort tiden din hvis du ble værende hos en som har motsatt ønske som det du har. Anonymkode: 0513b...07a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #45 Skrevet 19. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med tankepolitiet her egentlig? TS er tydelig på at det er TANKER og ikke PLANER. Er det ikke lov til å ha en tankeprosess? På veien til et riktig svar må det da vel være lov se på flere alternativer? Når det er sagt, så hadde jeg ikke involvert meg med en dame som har et uttalt ønske om barn. Men igjen, det må vel være lov til å ha tanker? Anonymkode: 7cb5d...caa Tanker er lov, men ts spør i HI om tankene rundt dette, og det svarer folk på her. På 18.7.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg vet at dette er fryktelig uetisk og dårlig gjort, og når jeg skriver denne tråden er det bare fordi det er tanker jeg har og IKKE planer. Jeg er i begynnelsen av 30-årene, har vært singel i halvannet år etter et fem år langt forhold. Vi gjorde det slutt før vi begynte å prøve å få barn, selv om vi snakket om at vi ville ha barn. Av diverse grunner er det lite trolig at jeg kan eller bør bli gravid når jeg er nærmere 40, og frykter at sjansen min til å få barn er over etter det avsluttede forholdet. Nå har jeg fått en ny "kjæreste", det vil si, vi er ikke offisielle men er mye sammen, er mye hos hverandre, oppfører oss som kjærester men trenger litt tid før vi vil gå ut med det offentlig. Han har barn fra før fra et tidligere forhold, og er en engasjert far. Vi bruker prevensjon (jeg går på p-piller, vi bruker ikke kondom), og har snakket om hva som skulle skje dersom jeg skulle bli gravid ved et uhell. Han er veldig tydelig på at når man har valgt å ta sex har man også tatt et valg om å ta konsekvensene. Jeg kjenner veldig på ønsket om barn, og synes det er så trist at jeg sannsynligvis aldri kommer til å få det. Jeg tror sjansen for at jeg rekker å finne meg en mann, ha et stabilt forhold over tid, og så få barn kan skje før jeg er for gammel. Jeg har tenkt tanken på å slutte på p-piller, eller slurve med de, for å kanskje bli gravid ved "et uhell" slik at jeg kan få det sårt etterlengtede barnet. Jeg har så utrolig lyst på barn! Jeg VET at dette er uetisk og kjempedårlig overfor han, som er en mann jeg er glad i, å lure han på denne måten. Samtidig - barneønsket mitt er veldig sterkt, han liker barn, og har sagt til meg at sex innebærer en viss risiko for graviditet.. Hva er deres tanker rundt dette? Skjønner dere min side av saken selv om dere synes dette er helt feil måte å gjøre det på? Anonymkode: dc42f...26d Anonymkode: 5fea5...fed
Anglofil Skrevet 20. juli 2020 #46 Skrevet 20. juli 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og innlegg som ikke står på egne ben. Anglofil (teamleder)
Gibralfaro Skrevet 20. juli 2020 #47 Skrevet 20. juli 2020 On 7/18/2020 at 9:02 PM, AnonymBruker said: Jeg VET at dette er uetisk og kjempedårlig overfor han, som er en mann jeg er glad i, å lure han på denne måten. Samtidig - barneønsket mitt er veldig sterkt, han liker barn, og har sagt til meg at sex innebærer en viss risiko for graviditet.. Hva er deres tanker rundt dette? Skjønner dere min side av saken selv om dere synes dette er helt feil måte å gjøre det på? Anonymkode: dc42f...26d Hvordan hadde du reagert om en mann hadde gjort deg gravid mot din vilje, og tvunget deg til å få barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå