Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

6 uker, etter legekontrollen. Blødningen var ikke ferdig før rett før kontrollen heller, mener jeg å huske. 

Anonymkode: 4166d...81d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gang etter 7 uker, var helt ubeskrivelig smertefullt. Prøvde igjen etter 3 mnd, forsatt sykt vondt. Klarte ikke gjennomføre i det hele tatt. Etter ca 6 mnd klarte jeg å gjennomføre, men fortsatt med en del smerter. Nå etter 9 mnd er det bare vondt helt i starten før smertene går over :)  Så nå går det greit. 

Jeg måtte sy en hel del, samt har vært veldig sår og tørr i slimhinnene.

Anonymkode: 2956b...4b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter 2 mnd, men det er først nå 7 mnd etter fødsel som det ikke er vondt.

Anonymkode: 60c7f...82d

AnonymBruker
Skrevet

Et par dager første gangen (!) og 2-3 uker andre gangen om jeg ikke husker feil. Første gangen var jeg egentlig ikke klar for det i det hele tatt men våknet midt på natta så sinnsykt kåt og han kom inn i meg og bare lå der nesten, rooolig inn og ut. Sex og sex..  

Anonymkode: e49cb...e45

AnonymBruker
Skrevet

8 mnd, 4 mnd 

Anonymkode: a1324...f8f

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde mannen din imens? Hvis han fikk lyst på sex

Anonymkode: 4bb09...f40

Tok vel hånd om seg selv han tenker jeg. Hans ansvar, og ikke noe jeg kan erindre at jeg satte meg veldig inn i. Jeg hadde nok med å leges etter å ha født hans barn, og med div. brystbetennelser og konstant amming. Kroppen var IKKE i sexmodus. Mannen sa at sex ikke var et tema før jeg var klar og tok opp tråden. Og slik ble det. Er så glad jeg hadde en tålmodig, voksen og omtenksom mann som ikke maset! 

Vi hadde knapt sex siste halvdel av svangerskapet også. Da fordi han ikke ville. Jeg bar babyene veldig lavt i magen og han følte at det hele ble creepy 😉

Vi har idag et godt sexliv så ingen skade skjedd. Snarere tvert imot. 

Anonymkode: 0f402...81b

• Liker 5
Skrevet

Første hang vi prøvde var rett før det hadde gått 6 uker. Klarte ikke og gjennomføre penetrerende sex for det var så vondt. Men heldigvis behøver det ikke bare være penetrerende sex. Vi prøvde flere ganger etter dette med flere dager/ukers mellomrom men var fortsatt vondt. Jeg revnet både utvendig og innvendig. Opplevde at det var penetrerende sex som var vondt, for der var arrene store og det var veldig unehagelig. Men nå etter 10 mnd er alt som før, ikke vondt Og kan ha sex når som helst :) 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter 6-ukerskontrollen, og det gikk helt fint 🙂. Ble sydd veldig mye. Barnet ble tilslutt haste-tatt med vacuum, så tøff fødsel. Men grodde fint 🙂

Anonymkode: 67aca...783

Med støvsuger? Hvor faen fødte du a? 😂😂😂 den var ny. 

Anonymkode: 365a8...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med støvsuger? Hvor faen fødte du a? 😂😂😂 den var ny. 

Vakuumforløsning. Sugekopp. Aldri hørt om?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vakuumforløsning. Sugekopp. Aldri hørt om?

Absolutt. Men Vacuum cleaner er støvsuger på engelsk. På norsk heter det vakuum, det er egentlig latinsk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en venninne som hadde dagen etter (!!) fødsel. Jeg hadde ikke sex med min eksmann, så tror det gikk noen år. ( tragisk) 

Venter barn nå om noen mnd og har tenkt å ha sex når det føles riktig! 

Anonymkode: e59ba...417

Skrevet

Veldig varierende. Med nr.1 revnet jeg en god del og sex var derfor utelukket de første 6 ukene. Med nr.2 følte jeg meg klar etter 2 uker, selv om jeg syns det var tidlig i forhold til sist. Med nr.3 skjønte jeg at det utelukkende gikk på min følelse og fødselen der gikk så greit at da hadde vi sex etter 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...