Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe ferdig strikket jakke i ull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om en deilig lun strikkejakke i myk ull, men når jeg leter i butikker og på nett så finner jeg ikke noe. Desverre evner jeg ikke å strikke selv. 

Har noen tips til hvor jeg kan finne strikkejakker liknende bildet? 

HOY-Camilla-Pihl_SS19_14696.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om du finner strikkegrupper på Facebook for bestilling av strikkaklær. Mange som strikker på bestilling. Da kna du få akkurat det garnet og de fargene du vil, samt størrelse som passer deg.

Anonymkode: 1acbc...a39

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk om du finner strikkegrupper på Facebook for bestilling av strikkaklær. Mange som strikker på bestilling. Da kna du få akkurat det garnet og de fargene du vil, samt størrelse som passer deg.

Anonymkode: 1acbc...a39

Takk! Det skal jeg absolutt gjøre 👌

AnonymBruker
Skrevet

Om du er heldig, kan du kanskje finne noen på finn som strikker og legger ut for salg. 

Anonymkode: 24178...0d3

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er heldig, kan du kanskje finne noen på finn som strikker og legger ut for salg. 

Anonymkode: 24178...0d3

Lurt! Takk for tips 👌

Gjest førstedamen
Skrevet

Mange selger ubrukte nystrikkka plagg på finn. No

Skrevet

I garnbutikken på Majorstuen og Ulla i Drammen har jeg sett at de selger ferdige strikkede gensere. Så du kan kanskje gå innom en garnbutikk og se? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange garnbutikker, Husfliden og Oleana

Anonymkode: e4d41...26f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sjekket ut woolit.no :) Der kan man gi strikkeoppdraget til en erfaren strikker, de kan strikke akkurat den Camilla Pihl jakken du har sett på. Jeg tror du legger inn et oppdrag, og så blir dere enig i garn, farger og pris. Litt usikker, har ikke forsøkt det selv enda. Men kommer nok til å bruke det en gang i framtiden :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...