Gå til innhold

Finansieringsbevis - kommer omkostninger i tillegg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det slik at maksbeløpet som står i finansieringsbeviset er inkludert omkostningene?  Det står ikke noe om dette i mitt bevis fra Nordea, utenom at det står at omkostninger vil bli dekket av et midlertidig lån (mellomfinansiering). Mener å huske at jeg egentlig ønsket å bruke 600 000 som egenkapital, men banken lot meg "bare" bruke 550 000 pga. omkostninger. Så i finansieringsbeviset mitt står selve lånebeløpet + 550k.

Anonymkode: b8cbe...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Summen på finansieringsbeviset inkluderer omkostninger. Det sto ikke på vårt heller (DNB), så vi spurte kontakten vår og fikk beskjed om dette. 

Skrevet

På mitt finansieringsbevis står det at jeg i tillegg må ha penger til omkostninger (oppgitt sum på hva omkostninger blir hvis jeg bruker all egenkapital og maks lån).

Hvis det ikke står i klartekst ville jeg ringt og spurt banken.

AnonymBruker
Skrevet
On 7/18/2020 at 8:57 PM, AnonymBruker said:

Eller er det slik at maksbeløpet som står i finansieringsbeviset er inkludert omkostningene?  Det står ikke noe om dette i mitt bevis fra Nordea, utenom at det står at omkostninger vil bli dekket av et midlertidig lån (mellomfinansiering). Mener å huske at jeg egentlig ønsket å bruke 600 000 som egenkapital, men banken lot meg "bare" bruke 550 000 pga. omkostninger. Så i finansieringsbeviset mitt står selve lånebeløpet + 550k.

Anonymkode: b8cbe...5a7

Vanligvis helt ok. Hadde samme spørsmål med Nordea finansieringsbevis og saksbehandleren sa at var i orden. Men ring banken å få det bekreftet. Jeg fikk svar samme dag.

Anonymkode: 057f1...124

Gjest Kvinne487
Skrevet

Omkostninger på mitt bevis er penger de holder igjen av min egenkapital. Så den kjøpesummen jeg har, inkluderer ikke omkostninger om du skjønner. De blir som du skriver, dekt av et midlertidig lån (eller i mitt tilfelle, av min egenkapital).

AnonymBruker
Skrevet
På 18.7.2020 den 21.16, Karve skrev:

Summen på finansieringsbeviset inkluderer omkostninger. Det sto ikke på vårt heller (DNB), så vi spurte kontakten vår og fikk beskjed om dette. 

Det står på mitt og jeg har DNB.

Anonymkode: aabdf...ed7

AnonymBruker
Skrevet

På beviset jeg hadde fra DnB sto det. Der sto det to ulike summer og, den ene for selveier og den andre for borettslag. 

Anonymkode: ab098...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...