AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Tilsvarende foreldreundersøkelse i barnehagen? Samboern har hørt 1 person si at skolen barnet vårt sogner til ikke er bra, så han er overbevist om at vi må ha hun inn på privatskole. Noe jeg synes er tullete. Så jeg skulle gjerne sett en undersøkelse som viser hvor fornøyd foreldre/elever er med barneskoler hvis det finnes? Barnet er bare 2 år, så det er lenge til enda, men han er fra et land hvor det er mer vanlig med private skoler og offentlige skoler, så jeg må bruke en del tid på å overbevise han om at det er bedre for barnet vårt å gå på en skole som er rett ved hjemmet vårt enn at vi må følge barnet til og fra skolen som sikkert kommer til å ta en time hver vei med buss og t-bane/trikk bytte osv. Anonymkode: 040c8...3ac
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Det finnes dårlige privatskoler også. Her jeg bor, var det en ganske alvorlig sak i media om en privatskole. Du kan sjekke elevundersøkelsen og nasjonale prøver. Anonymkode: a8921...681 1
Fru Uperfekt Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes dårlige privatskoler også. Her jeg bor, var det en ganske alvorlig sak i media om en privatskole. Du kan sjekke elevundersøkelsen og nasjonale prøver. Anonymkode: a8921...681 Har du link? TS hør med foreldre som har barn på den aktuelle skolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå