Gå til innhold

Undrer på hvor jeg står...med en vakker jente

Gjest Undrende-i-sommer

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende-i-sommer

Har truffet flere jenter i sommer, og hun jeg virkelig egentlig vil ha... som nå har bestemt seg for å bo i denne byen jeg bor i.... er ikke så lett å vite hvor jeg har...

Var sammen på fest på lørdagen, kom greit i snakk om løst og fast. Traff hverandre og på byen, men da hadde hun en litt avvisende holdning - på dansegulvet - selvom jeg enkelte ganger fikk øyekontakt.

Søndag var vi og sammen, med noen venner. Badet, jeg ble dyttet på vann av henne, så kan jo virke som småflørting. Men ellers var det liksom ikke stort å spore...

Skulle møtes for å trene, men dukket ikke opp... burde kanskje høre med henne hvorfor hun ikke stilte...

Hva mener dere jeg bør gjøre? Jeg føler at hun er litt interessert, men har en litt avvisende holdning... spesielt når jeg er nær henne... gjør ikke noe av det, men gir meg liksom ikke noe kyss.... hmm

Noen jenter som kan hjelpe med gode råd? :) Føler innlegget ble håpløst skrevet, men dere forstår nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mito24

Jeg er ingen jente, men: jeg ville gjort et virkelig forsøk. Spør om hun vil finne på noe en helg. Sier hun nei, vet du hva du har å forholde deg til og slipper å drite deg ut. Sier hun ja, er alt bra og forhåpentligvis får du henne på rygg før august. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen jente, men: jeg ville gjort et virkelig forsøk. Spør om hun vil finne på noe en helg. Sier hun nei, vet du hva du har å forholde deg til og slipper å drite deg ut. Sier hun ja, er alt bra og forhåpentligvis får du henne på rygg før august.  B)

:ler:

Kunne svaret vært mer typisk fra en gutt!?

Tenk om det finnes en mellomting mellom ingenting og kjæreste. Kan hende hun bare er interessert i deg som venn og derfor er litt avvisende når det gjelder "nærkontakt"?

- viXen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er ingen jente, men: jeg ville gjort et virkelig forsøk. Spør om hun vil finne på noe en helg. Sier hun nei, vet du hva du har å forholde deg til og slipper å drite deg ut. Sier hun ja, er alt bra og forhåpentligvis får du henne på rygg før august.  B)

Hehe, ja typisk guttesvar, men det enkleste er ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mito24

Tenk om det finnes en mellomting mellom ingenting og kjæreste. Kan hende hun bare er interessert i deg som venn og derfor er litt avvisende når det gjelder "nærkontakt"?

- viXen -

Blir man satt i vennekategorien, er man uansett game over, snipp snapp snute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- viXen -

Hvis han er forelsket er det destruktivt å kun være venn med henne. Da vil han vanskelig komme videre i livet og finne seg en jente som fortjener han i motsetning til skapningen som kun vil ha han som en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han har rukket å bli forelsket allerede er det jo ikke sikkert hun har det. Noen ganger kan det ta litt tid...

Dere kan ikke mene at det er enten alt eller ingenting fra første stund?

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har rukket å bli forelsket allerede er det jo ikke sikkert hun har det. Noen ganger kan det ta litt tid...

Dere kan ikke mene at det er enten alt eller ingenting fra første stund?

-viXen-

Det er sikkert verdt å bruke noe tid i starten, men man ikke på vei etter 10 treff så er det ikke noe å jobbe videre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...