AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Jeg snakker nå fortrinnsvis om de damene som er hotwives, men også andre lignende konstellasjoner, MMF, husvenn - inkludert de som kun involverer fantasier. Altså forhold hvor det er OK at kvinnen er seksuell, og ikke nødvendigvis tenner på monogami. Hvordan kom dere inn på temaet? Jeg laget en tråd om menn som sier de tenner på å høre om damas fortid. Men i den tråden virket det som om menn kan finne på å si at de «tenner på å høre om hennes seksuelle fortid», ikke fordi de faktisk tenner på å høre om den, men like ofte fordi de ønsker å bruke hennes seksuelle fortid mot henne. Anonymkode: 8ed70...b6a 1
dk73 Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Det er mange steder å finne slike mannfolk. Nøkkelen er nok uansett å være åpen og tørre å prate om sex og sine preferanser/ønsker man har uten å dømme hverandre for det. Vet damer kritiserer mannfolk for å begynne å prate om sex etter bare et par meldinger. Men mannfolk gjør det for å sjekke ut om dere har ganske like preferanser. Hvis man ikke har det går de videre. Dermed får de luket ut de som ikke er av interesse for dem. Foruten å være åpen om dine preferanser på et tidlig stadium med de du matcher på tinder/sukker osv, finnes det nettsteder med folk som har slike preferanser også....de kan du nok finne på Nakenprat, Fetlife eller Facebook grupper som likesinnede har opprettet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Beklager, ser at jeg burde ha formulert tråden mye bedre. Poenget var å få svar fra kvinner, og ikke menn (etter en heller mislykket tråd hvor jeg spurte menn.) Jeg opplever at menn og kvinner snakker rett forbi hverandre, mens kvinner i større grad forstår hva jeg er ute etter. Det er altså ikke det å komme i kontakt med menn, som er problemet - herregud, de er overalt - men det å trykke på de rette knappene for å få en allerede bra mann til å utfolde seg. De mest perverse er gjerne de som ikke er på fetlife. Anonymkode: 8ed70...b6a 2
dk73 Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, ser at jeg burde ha formulert tråden mye bedre. Poenget var å få svar fra kvinner, og ikke menn (etter en heller mislykket tråd hvor jeg spurte menn.) Jeg opplever at menn og kvinner snakker rett forbi hverandre, mens kvinner i større grad forstår hva jeg er ute etter. Det er altså ikke det å komme i kontakt med menn, som er problemet - herregud, de er overalt - men det å trykke på de rette knappene for å få en allerede bra mann til å utfolde seg. De mest perverse er gjerne de som ikke er på fetlife. Anonymkode: 8ed70...b6a Ok. Å få en allerede bra mann til å utfolde seg er jo at du prater åpent om sex selv til ham og hva som du liker og hva du fantaserer om. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, dk73 skrev: Ok. Å få en allerede bra mann til å utfolde seg er jo at du prater åpent om sex selv til ham og hva som du liker og hva du fantaserer om. Igjen, jeg spurte DAMER! Det er jo nettopp pga sånne tullesvar, at jeg ikke gidder å kaste bort mer tid på å spørre menn. Anonymkode: 8ed70...b6a 2
Mariamilf Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Hei, min mann fant jeg på sukker i 2009 og tanken på å leve som hw hadde aldri slått meg. Vi har det fantastisk sammen, sexen er like bra etter 12 år og jeg er overbevist om at det skyldes at han gradvis har pushet meg lenger og lenger ut i hans kinky verden. Han tenner rett og slett veldig på at jeg knuller med andre menn og han nyter at jeg nyter å ligge med godt utstyrte yngre gutter. Jeg visste det ikke selv, men hele denne settingen har gitt meg så mange sexy opplevelser. Lykke til! Mannen min er ikke på fetlife:) 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Mariamilf skrev (18 timer siden): Hei, min mann fant jeg på sukker i 2009 og tanken på å leve som hw hadde aldri slått meg. Vi har det fantastisk sammen, sexen er like bra etter 12 år og jeg er overbevist om at det skyldes at han gradvis har pushet meg lenger og lenger ut i hans kinky verden. Han tenner rett og slett veldig på at jeg knuller med andre menn og han nyter at jeg nyter å ligge med godt utstyrte yngre gutter. Jeg visste det ikke selv, men hele denne settingen har gitt meg så mange sexy opplevelser. Lykke til! Mannen min er ikke på fetlife:) Fordelen med å "bruke" litt yngre gutter/menn er at det sjelden blir noen trussel mot forholdet. De er for unge til at hun vil få til noe kjæresteforhold med disse... tror jeg. Dette er for øvrig noe som jeg, og mange flere menn, tenner på, men som vi har litt vanskelig å få henne med på. Så bra at du har fått noe positivt ut av dette ❤️ Misunner deg og mannen litt. Kanskje han til og med får være med, eller i det minste se på og ikke bare får et referat etterpå? Anonymkode: affbe...44a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Fordelen med å "bruke" litt yngre gutter/menn er at det sjelden blir noen trussel mot forholdet. De er for unge til at hun vil få til noe kjæresteforhold med disse... tror jeg. Dette er for øvrig noe som jeg, og mange flere menn, tenner på, men som vi har litt vanskelig å få henne med på. Så bra at du har fått noe positivt ut av dette ❤️ Misunner deg og mannen litt. Kanskje han til og med får være med, eller i det minste se på og ikke bare får et referat etterpå? Anonymkode: affbe...44a Jeg hadde for mange år siden ei venninne som forlot sin mann pga. en adskillig yngre gutt, det varte ikke lenge og jeg tror hun er single fortsatt Anonymkode: 78499...5d4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har levd i et slik forhold før. Det som skjedde var at han gradvis fikk meg til å flytte grensene, først ved å fortelle om tidligere sex med andre, så fortelle om sex med andre mens vi hadde sex. Deretter flørting med andre foran ham, deretter kyssing med andre, deretter trekant og til slutt sex med andre. Gikk fra ham når jeg innså hvor utrolig dårlig sexlivet vårt hadde blitt. For å være ærlig så tror jeg ikke mennesker med sunn psykisk helse liker det der. Han hadde også en del andre dårlige trekk. Manipulerende, lite empati, gjerrig og grådig. Sender medlidende tanker til hans nåværende dame. Anonymkode: fcb66...801 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har levd i et slik forhold før. Det som skjedde var at han gradvis fikk meg til å flytte grensene, først ved å fortelle om tidligere sex med andre, så fortelle om sex med andre mens vi hadde sex. Deretter flørting med andre foran ham, deretter kyssing med andre, deretter trekant og til slutt sex med andre. Gikk fra ham når jeg innså hvor utrolig dårlig sexlivet vårt hadde blitt. For å være ærlig så tror jeg ikke mennesker med sunn psykisk helse liker det der. Han hadde også en del andre dårlige trekk. Manipulerende, lite empati, gjerrig og grådig. Sender medlidende tanker til hans nåværende dame. Anonymkode: fcb66...801 Her er du inne på at menn kan ha ulike grunner til å "låne ut" sin hotwife. Ikke nødvendigvis positive motiver. Anonymkode: 862ef...6de
tolop79 Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 Hvis begge ønsker å slippe til en gutt/mann og er trygge på at det ikke blir med inn i resten av samlivet, ser jeg ikke problemet. Har lenge tenkt at jeg ønsker meg en kvinne som ønsker et forhold hvor det er åpent for dette, og som er trygg nok til å ikke la det bli med inn i hverdagen og forholdet ellers. Traff selv flere godt voksne par da jeg var i slutten av tenårene, og det var utelukkende positivt. Er for meg som mann bare spennende å se en fremtidig samboer/kjærste med yngre venn vi kan lære opp som hennes elsker og husvenn når vi er alene, og ta med og prøve ut nye ting av og til... 🌍😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå