AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Del Skrevet 18. juli 2020 Som tittelen sier, hvorfor er det ikke flere som bruker dette? Anonymkode: c82ef...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juli 2020 #2 Del Skrevet 18. juli 2020 Sikkert fordi det er noe drit å vaske. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Del Skrevet 18. juli 2020 Fordi man legger bæsjebleier i samme maskin sim man vasker annet tøy? Eller kjøper man egen vaskemaskin til bæsjebleiene? Anonymkode: 398bf...f96 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Del Skrevet 18. juli 2020 Fordi det er kjempeekkelt og ikke minst strevsomt å vaske bleier full av avføring. Anonymkode: f65d0...79d 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Del Skrevet 18. juli 2020 Bæsj er noe drit. Få det bort og unna på raskest og minst sterile måte. Vasker de bleier som noen har bæsjet på seg i i samme maskin som man vasker klær man skal ha på seg? Fysjom!!! Få det vekk! Anonymkode: 687bf...55a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #6 Del Skrevet 18. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bæsj er noe drit. Få det bort og unna på raskest og minst sterile måte. Vasker de bleier som noen har bæsjet på seg i i samme maskin som man vasker klær man skal ha på seg? Fysjom!!! Få det vekk! Anonymkode: 687bf...55a Det samme lurer jeg på. Utrolig grisete å vaske vanlige klær i en maskin som også er full av bæsj flere ganger i uken. Kjøper dere ekstra vaskemaskin? Anonymkode: 398bf...f96 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 18. juli 2020 #7 Del Skrevet 18. juli 2020 Her var det mye uvitenhet ute og går. Jeg har brukt tøybleier på 3 av mine 4 barn. Det finnes ikke hverken ekkelt eller uhygienisk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #8 Del Skrevet 18. juli 2020 Akkurat nå, Lorieen skrev: Her var det mye uvitenhet ute og går. Jeg har brukt tøybleier på 3 av mine 4 barn. Det finnes ikke hverken ekkelt eller uhygienisk. Vasker dere egne og barnas klær i samme maskin som bæsjebleiene? Anonymkode: 398bf...f96 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #9 Del Skrevet 18. juli 2020 Mener ikke samtidig, men brukes samme maskin til begge formål? Anonymkode: 398bf...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #10 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg synes det er mest praktisk å kjøpe engangs. Anonymkode: cb31b...e96 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 18. juli 2020 #11 Del Skrevet 18. juli 2020 3 minutter siden, Lorieen skrev: Her var det mye uvitenhet ute og går. Jeg har brukt tøybleier på 3 av mine 4 barn. Det finnes ikke hverken ekkelt eller uhygienisk. Tror nok også det er uvitenhet. Tøybleier nå er ikke i det heletatt hva de var.. i tillegg kan man i mange kommuner få økonomisk kompensasjon for å bruke tøybleier. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #12 Del Skrevet 18. juli 2020 Med to små har jeg ikke sett bunnen av skittentøyskurven siden 1. Mann kom til verden, kunne aldri tenke meg å tilføre MER å vaske til husholdningen. Anonymkode: 79c32...c84 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 18. juli 2020 #13 Del Skrevet 18. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vasker dere egne og barnas klær i samme maskin som bæsjebleiene? Anonymkode: 398bf...f96 Man bruker gjerne en slags engangsklut (Den kan vel strengt tatt brukes flere ganger) i bleien som man kan kaste om barnet bæsjer, så det er ikke snakk om å vaske bæsjebleier. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #14 Del Skrevet 18. juli 2020 Fordi det er tungvindt! Spesielt bår man er ute. Jeg har ikke lyst til å bære med meg skittene bleier helt til vi skal hjem igjen. Anonymkode: 833d7...625 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. juli 2020 #15 Del Skrevet 18. juli 2020 Vaskemaskin går nok med barn . Kan fint gå 5 bodyer på en dag per barn. Har en på 9 mnd og en på 2 år. Vasker fulle maskiner annenhver dag nesten. Å slippe vaske bleier er en mindre tint å tenke på 😄 elsker å bare kan kaste unn bleiene istedenfor å skylle og skure . Der må man nok allerede Bruker libero touch. Kvalitetbleie som tåler mye. Ved mindre der er bæsj holder en slik bleie lenge. Alrså mindre miljøskader 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juli 2020 #16 Del Skrevet 18. juli 2020 Nyttig informasjon om tøybleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #17 Del Skrevet 18. juli 2020 Blir helt matt av alle som oppriktig (?) tror at folk kaster bleiene med avføringen i vaskemaskinen 🤦♀️ Anonymkode: c8cd4...15a 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #18 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg brukte ikke tøybleier, fordi det er mye enklere å bruke vanlig bleie. På alle mulige måter. Anonymkode: 28639...1ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #19 Del Skrevet 18. juli 2020 Man putter jo ikke bleier med drittklatter i vaskemaskinen Man legger inni et tynt papir (rispapir) i bleia når man tar den på. Dersom ungen har bæsja, tar man papiret med bæsjen og hiver i do. Da er det som regel ikke så mye mer enn et "bremsespor" igjen i bleia. Anonymkode: daf8e...2ba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #20 Del Skrevet 18. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir helt matt av alle som oppriktig (?) tror at folk kaster bleiene med avføringen i vaskemaskinen 🤦♀️ Anonymkode: c8cd4...15a Det er mange som tror det. Jeg hadde to venninner som fikk barn samme år, den ene brukte tøybleier, og den andre engangs. Den andre venninnen var helt forferdet over den første som "puttet så mye bæsj i vaskemaskina". Etter en lang diskusjon viste det seg at den andre venninnen vasket bort mye mer bæsj enn første venninne, fordi engangsbleiene førte til flere lekkasjer, og det nesten ikke er noe bæsj i tøybleiene. Jeg ler godt av den der Anonymkode: 55cc7...eef 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå