AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Aldri gjort det før. Er vel på byen kanskje 1-2 ganger i året. Men skal jeg tørre? 🙈 Føler det kan bli flaut. Samtidig har jeg så lyst til å komme meg ut i dag! Tips til meg? Hva gjøre/ikke gjøre? Anonymkode: 21ee8...29f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Hei! Holder du til i Oslo? I så fall er det en Facebook-gruppe som heter «Hey Girl! Oslo» og her kan du spørre om noen vil bli med deg ut i dag. Det er en gruppe for andre jenter som ønsker flere venninner. Siden er veldig aktiv og virker som at det er mange som møtes ❤️ Men uansett - det er bare å dra ut alene! Det er absolutt ikke noe flaut med å gjøre det. Kos deg! Anonymkode: 4b4df...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 De har "hey girl" i de fleste byer. Bare søk på Facebook "hey girl (og byen din) så er det nok noen så vil verme ut. Kan og anbefale appen " Hey vina", der kan du og treffe nye venninner Anonymkode: f6f36...a8e 1
Gjest Varg Veum Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Ikke noe å være redd for! Har gjort det flere ganger selv.
Gjest Warrior Skrevet 18. juli 2020 #6 Skrevet 18. juli 2020 Flaut å gå alene? Det skal du ikke tenke på. Men er du jente så vær forsiktig med å gå alene.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #7 Skrevet 18. juli 2020 Er vel gørr kjedelig nå med corona regler? Alle sitter jo bare rundt hvert sitt bord og prater med de de kom med? Dansing er jo også strengt forbudt. Anonymkode: 92021...653
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #8 Skrevet 18. juli 2020 Ville gått for Hey Girl som nevnt over! Har selv vurdert å dra ut og danse alene, men nå får man bare kjeft om man danser. Synd, dansing er perfekt om man drar ut på egenhånd. Men ville absolutt postet i en av Hey Girl-gruppene, som regel er det alltid noen som vil være med:-) Anonymkode: 85f4a...f42
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #9 Skrevet 18. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er vel gørr kjedelig nå med corona regler? Alle sitter jo bare rundt hvert sitt bord og prater med de de kom med? Dansing er jo også strengt forbudt. Anonymkode: 92021...653 Det er restriksjoner som følge av corona, ja. Hvem andre skulle de snakket med om de ikke skulle snakket med de de kom med? Det hadde jo vært veldig frekt om man kom med en liten gjeng, men ikke snakket med de i det hele tatt eller bare gikk rundt og vandret i lokalet. Anonymkode: aab86...15c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #10 Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er restriksjoner som følge av corona, ja. Hvem andre skulle de snakket med om de ikke skulle snakket med de de kom med? Det hadde jo vært veldig frekt om man kom med en liten gjeng, men ikke snakket med de i det hele tatt eller bare gikk rundt og vandret i lokalet. Anonymkode: aab86...15c Poenget var jo at det ikke er lov til å gå rundt og mingle. Får knapt lov å gå til baren og bestille for tiden... Anonymkode: 92021...653
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #11 Skrevet 18. juli 2020 Ja, tenkte på det jeg også. Det med restriksjonene. Passe flaut å sitte der alene og vinke en servitør bort for påfyll 😋 Bare hadde lyst til å gjøre noe (til meg å være) crazy denne lørdagskvelden og kanskje få noen nye bekjentskaper! Ts Anonymkode: 21ee8...29f 1
Rant Skrevet 18. juli 2020 #12 Skrevet 18. juli 2020 Om du er åpen for nye bekjentskap er jo det en gylden mulighet. Har gått ut alene. Riktignok kun en gang, men det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå