Gå til innhold

Klegg:/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et spørsmål til dere friluftsmennesker:hvordan klarer dere å nyte turer i områder med mye klegg? Jeg har for min del gitt opp!Det kommer svermer med klegg etter meg, bitt gjør vondt, de klør og hovner opp. Ser ut som jeg har en eller annen hudsykdom:/Har til og med opplevd masse klegg ved sjøen. Det var umulig å ligge og sole seg i fred. Blir så frustrert og desperat. Disse jævlene er jo mest aktive på varme, solrike dager. Har nevnt for andre at jeg synes kleggen er for jævlig, men det virker ikke som folk skjønner helt.. Er det sånn at kleggen er mindre plagsom for noen enn for andre? Lurer oppriktig på dette. 

Anonymkode: c95be...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker myggspray. Er svært allergisk mot klegg (får anafylaktisk sjokk dersom jeg blir bitt), men har ikke blitt bitt etter at jeg begynte å bruke myggspray. 

Anonymkode: 676c1...f10

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker myggspray. Er svært allergisk mot klegg (får anafylaktisk sjokk dersom jeg blir bitt), men har ikke blitt bitt etter at jeg begynte å bruke myggspray. 

Takk for tipset. Hvilket spraymerke bruker du? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset. Hvilket spraymerke bruker du? 

Mygga og Autan. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke friluft midtsommers er noe spes. Foretrekker høsten, slipper mye bugs og teltet har bedre temperatur +at det er mørkt om natta.

Anonymkode: 9fac4...563

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har med meg en thermacell. Funker som bare det uten at jeg selv trenger å smøre meg inn med myggspray da jeg tåler det dårlig på min sensitive hud. 

Anonymkode: d0a5e...840

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...