Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Linn Ullmann

Liv Ullmann

Sigri Bonde Tusvik

Anita Hegerland

Inger Merete Hobbelstad

Stina i "Vi på Saltkråkan)  Tatt i betraktning hennes personlighet  i ungdom og voksenalder)

Olivia ( I et sted og høre til- hennes personlighet i serien)

Anne Marit Jacobsen

Minken Fosheim

Utdyp gjerne

Anonymkode: fee2c...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, men jeg er gutt. Merkelig tråd i grunn, kan jeg spørre, hvorfor skulle jeg (uavhengig av kjønn) fantasert om å ha et vennskap til en av disse kvinnene?

Jeg undres.

Minken Fosheim har dessverre gått bort, så vet ikke helt om det er respektløst ovenfor hennes minne. Digget Fosheim som skuespiller, utrolig morsom. Men å lage en tråd hvor man diskuterer fanrasivennskap med noen som er gått bort mener jeg blir litt resepktløst. Mulig det bare er jeg som tinker slik.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Nei, men jeg er gutt. Merkelig tråd i grunn, kan jeg spørre, hvorfor skulle jeg (uavhengig av kjønn) fantasert om å ha et vennskap til en av disse kvinnene?

Jeg undres.

Minken Fosheim har dessverre gått bort, så vet ikke helt om det er respektløst ovenfor hennes minne. Digget Fosheim som skuespiller, utrolig morsom. Men å lage en tråd hvor man diskuterer fanrasivennskap med noen som er gått bort mener jeg blir litt resepktløst. Mulig det bare er jeg som tinker slik.

Ok det visste jeg ikke at hun hadde -  går dessverre ikke an å redigere siden anonymt innlegg. Ts

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok det visste jeg ikke at hun hadde -  går dessverre ikke an å redigere siden anonymt innlegg. Ts

Det går sikkert fint :) 

Ja hun gikk bort ganske nylig, var i 2018. Har så gode minner fra Karl og Co med henne :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linn Ullmann:

- Hun virker som et menneske som har opplevd mye og er oppegående. Så, ja, kunne vært venn med henne.

Liv Ullmann

- En fantastisk levende kvinne! Tror hun er en fest å være sammen med.

Sigri Bonde Tusvik

- Litt mye for meg. Men veldig engasjert og det liker jeg. Ikke helt på samme humoren, og humor er viktig for meg.

Anita Hegerland

- Kjenner for lite til henne, annet enn at hun virker som en mild dame.

Inger Merete Hobbelstad

- Aner ikke hvem det er.

Stina i "Vi på Saltkråkan)  Tatt i betraktning hennes personlighet  i ungdom og voksenalder)

- Stina..? Husker ikke hvem det er. Men Malin husker vi vel alle. Hun var glad og alltid smilende. Ja, litt forelska.

Olivia ( I et sted og høre til- hennes personlighet i serien)

- Ingen anelse om hvem hun er.

Anne Marit Jacobsen

- Nesten alltid bli, og sikkert veldig kreativ og morsom. Tror hun er gøy å være sammen med.

Minken Fosheim

- Husker ikke så mye, men har for meg at hun var litt "dyp" og det liker jeg. Kunne sikkert hatt mange fine samtaler.

Utdyp gjerne

Anonymkode: 4cc5e...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...