Gå til innhold

Kan dette være tegn på graviditet? Jeg kan egentlig ikke bli gravid, men..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun en eggstokk og den er dårlig, for 3 år siden var vi igjenom ivf uten resultat, vi fikk samtidig beskjed om at jeg hadde 10-15% sjanse til å bli gravid med ivf. Jeg har nå innfunnet meg med at det ikke blir barn. Det siste året/halvannet har mensen vært veldig ustabil, det er vanlig at det går 50-60 dager mellom hver mens. Nå sist, på torsdag, kom den, bare 2 dager for sent (etter gammel syklus, jeg har en app), men den var over igjen i går. I tillegg fikk jeg ømme pupper i forkant, dette er vanlig før mensen, og det gir seg når mensen er i gang, men nå er de fremdeles utrolig ømme, jeg kan ikke løfte noe en gang uten at det rett og slett er vondt. Og jeg får noen skikkelige vonde tak nederst i lysken på ene siden.. Jeg tror jo egentlig ikke at jeg er gravid, jeg tenker det er hormoner på tulltur, men når tanken dukker opp er det vanskelig å legge den fra seg. 

Anonymkode: 9a846...963

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og du tenker det er mer naturlig å spørre her enn å ta en test? 

Anonymkode: 6e484...06a

• Liker 6
Skrevet

Håper du er gravid selv om sjansene er små 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Krysser fingrene for deg. Det er nok ingen andre enn en test som kan gi deg svaret her. 

Anonymkode: 472a5...b53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test du, og oppdater oss gjerne 🤞

Anonymkode: ba55c...02b

AnonymBruker
Skrevet

Tenker mer overgangsalder enn graviditet, men ta en test. Ingen her kan gi deg et svar.

Anonymkode: 01441...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Håper du er gravid 🥰

Anonymkode: 40565...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...